İkide bir başıma geliyor, yani ne yapmak lazım, doktora gittim kaç defa
1 ay
İkide bir başıma geliyor, yani ne yapmak lazım, doktora gittim kaç defa
Cevap
4Cevap
Tutmanın daha cok zararı var en iyisini yapmıssın.. Sık lavaboya cıkmanın ilaclardan kullanıyosan eğer.. İlaç vs kullanmıyosan bir doktora görün bence başka bir sorun olabilir
Tıbbi olarak araştırma hastanesi gitmek gerit. Birde sıvı tüketim kontrol etmek
Kaslar gevsemis olabilir bunun icin doktora gitsen iyi olur
Tedavisi var bunun gittiğin doktorları değiştir
Pes niye takmiyorsun
Ped
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💜 Bu durum seni hem utandırıyor hem de yoruyor, his çok anlaşılır 😔 Doktora gitmen zaten en doğru adım olmuş.
Stres, kaygı ve sıvı tüketim saatin bile bu işi tetikleyebiliyor 🚶♀️🚾 Akşamları çıkmadan önce tuvalete gitmeyi, biraz daha az sıvı almayı ve çok sık tekrar eden durumlarda bir üroloji + kadın doğum ikilisine birlikte görünmeyi düşünebilirsin.
Bir de bu olayı utanılacak bir karakter kusuru gibi değil, çözülmesi gereken tıbbi–psikolojik bir mesele gibi görmen işini çok hafifletir 💜