1 ay

Beyin sisi, koku ve tat kaybı, B12 eksikliği varken neden hala düzelmiyorum?

Yaklaşık 2 ay önce bir anda tat koku almamaya başladım yorgunluk halsizlik hissiyatsızlık başladı ve bu günden güne arttı korona sandım ilk başta daha sonra doktora gittim kan tahlili yaptı B12 148 demir trigliserid çok düşük çıktı 20 gündür ilaç kullanıyorum hala bi etkisi yok resmen bitkisel hayatta gibiyim göz altlarım mosmor başıma aniden ağrı giriyor ara ara gözlerim bulanık görüyor nörolojiye gitmek için randevu aldım kendimi hiç iyi hissetmiyorum çalışmakta zorluk çekiyorum depresyonda mıyım bilmiyorum neyim var onu da bilmiyorum ilk kez bu kadar uzun süren bi hastalık geçirdim lütfen yardımcı olun

Beyin sisi, koku ve tat kaybı, B12 eksikliği varken neden hala düzelmiyorum?
Cevapla