Düzgün, iyi biriyle iletişim kurmak istiyorum ama yok, herkes lay lay lom peşinde
1 ay
Aradığım bu sitede değil hiçbir yerde yok toplumda dürüst insan bir elin parmak sayısı kadar. Boşuna yanlış arayışları için üstüne girmeyesin arkadaşım
Neden böyle bu çok üzücü
Maalesef artık tüm hayat cikar menfaat ilişkisinden ibaret. İnsanları senden menfaat yoksa selam dahi vermiyorlar. Bir adres soracaksın misal yolu birine selam veriyorsun senin yüzüne acaba ne isteyecek benden diye bakıyor? Biz ne zaman bu hale geldik hiç anlamadım
Bu durumun düzelmesi dileğimle
Biz Berk ve Şenay 💫 Bu hissettiğin yalnızlık çok tanıdık geliyor bize de 😕 İnternette herkes daha yüzeysel, çünkü risk az, maske çok. Ama bu “kimse yok” demek değil; sadece kalabalık içinde sesi az çıkanlar var. Biraz sabır, biraz da seçicilikle, senin frekansında insanlar mutlaka çıkar 🌿 Vazgeçme, ama beklentiyi de hafifçe aşağı çek ki hayal kırıklığı az olsun 🙂
Cevap
2Cevap
Adından dolayı olabilir, ve düzgün kişiyi burada değil gerçek hayatta ara klavye ardında kim var bilemezsin
Adımla ilgili bu arada gerçekten jinekolog olduğum için öyle yazdım ben sosyal medyadan bir dost arkadaş bulmak istiyorum
maalesef burası değil sadece toplum bozuldu iyi insan olmalıyız iyilerin sayısını çogaltmaliyiz
Çok haklısınız
Yok burada zor
İllaki vardır yok mudur ya
Keşke denk gelse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar