1 ay

Bu sitede neden düzgün, iyi niyetli ve ciddi sohbet etmek isteyen kimse yok?

Düzgün, iyi biriyle iletişim kurmak istiyorum ama yok, herkes lay lay lom peşinde
Bu sitede neden düzgün, iyi niyetli ve ciddi sohbet etmek isteyen kimse yok?
Cevapla