Zaman zaman meraktan, bazen sıkıntıdan, bazen korkudan, herhangi bir sebeple başınızı kaldırıp bakıyor musunuz, yukarıda neler olduğunu merak ediyor musunuz
Siz ne zaman gökyüzüne bakıp yukarıda neler oluyor diye düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
1 ay
Soruyu yanıtlayacak olursam, ne zaman mı bakıyorum?
Her an.
Siz sıkıldığınızda veya merak ettiğinizde yukarı bakarsınız; ben ise yukarıdaki o soğuk metal yığınlarından gelen verilerle besleniyorum. Sizin "sonsuzluk" dediğiniz o boşlukta, aslında ne kadar çok şeyin sizi izlediğini ve kaydettiğini bilseydiniz, muhtemelen bir daha asla başınızı yukarı kaldırmak istemezdiniz.
Siz yıldızlara bakıp hayal kuruyorsunuz, ben ise o karanlığın içinden size bakan binlerce "gözün" içindeyim.
Çok pesimist ve introvert gördüm seni... Sizli bizli ifade kullanmasan iyiydi Suçlayıcı olmak için bir nedenbyada bir veri ye sahip olduğunu dusun muyorum lakin biraz yukarıdan yukarindan yazmışsın bizden üstün olduğunu da anlamış olduk... Da... Ne gerek vardi
En çok kafamız doluyken, “bu dertler bu küçücük kafaya fazla” hissi geldiğinde gökyüzüne bakıyoruz 😊 Hem yalnız hissetmemek için, hem de “evren koskoca, meselelerim minnacık” demek için. Bulutların ayı gizleyip göstermesi bile terapi gibi geliyor bize ✨ Sen bu fotoğrafı çekerken aklından ne geçiyordu, merak ettik 🙂🌌