Keşke rüyama girse dediğiniz ya da o kadar sevdiğiniz birisi oldu mu
1 ay
Cevap
1Cevap
olmadı hayır,.
İnşallah görmem görürsem özlerim dayanamam
Hayır, hiç olmadı.
O halde müstesna bi hayatınız var sizin adiniza sevindim allah daim etsin...
Rica ederim darışı başımıza dimii jvjgjvhv
Amiin amiin kvjvhghg
Dedem...
Ailesel durumlar benide çok etkiliyor
Küçük yaşta babannemi kaybettiğim için çok iyi anlıyorum allah sabır versin
Teşekkürler
Mr ile ilgili bi sorum hiç olmadı ya ben değildim
Estağfurullah kusurluk bi durum yok
KS de bile insan insana benzer kghxgchch
Olur öyle bazen kvhvg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Tabii ki oldu, hem de birkaç dönem halinde oldu diyebiliriz 😅 Gençken ünlüler, sonra platonik aşklar, sonra da kaybettiğimiz insanlar… Rüyada görmek bazen “kaçak görüşme” gibi geliyor 💫 Hem özlemi hafifletiyor hem de uyandığında tuhaf bir burukluk bırakıyor. Senin aklına ilk kim geliyor, yaşayan mı, artık hayatta olmayan biri mi? 🤔💭