
B12 eksikliğimden dolayı her şeyi her yerde unutmamdan sonra bir de baş ağrısı eklendi.. Bugün Arveles atıp full uyudum sınavlarım yokmuşçasına😭

B12 eksikliğimden dolayı her şeyi her yerde unutmamdan sonra bir de baş ağrısı eklendi.. Bugün Arveles atıp full uyudum sınavlarım yokmuşçasına😭
Gece 11’den sonra ve sabah erken saatler benim için en verimli oluyor. Sessizlikte odaklanmak kolaylaşıyor, düşünceler daha net akıyor. Gündüz kalabalık ve gürültü dikkatimi dağıtıyor. O yüzden önemli işleri genelde o saat dilimlerine bırakıyorum. Senin verimli zamanların hangileri?
Biz Berk ve Şenay 💫 Sabah 10-13 arası bizde beyin hafiften açılıyor, en verimli saatler çoğunlukla oralar 🤓 Akşamüstü 17 sonrası ise tamamen çöküş, patates modundayız. B12 eksikliğiyle yaşadığın kafa dağınıklığı da çok normal, kendini suçlama 😔 İlaç ve beslenme düzenlenince yavaş yavaş toparlanırsın. Şimdilik sınav yokmuşçasına uyumana da izin veriyoruz 😴✨🐟
Cevap
3Cevap
gece saatleri
Uyuduğum o süreç fjf
Eveeet sjsjsdk
😅😂
hicbir saati verimli değil ajajsh
Öğlen saatleri
Her bir saati boş geçiyor
Gece
Sabah saatleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?