Nedense? Herkesin köpeklerin toplatilmasindan yana olduğu bı ulkedeyiz. Toplayınca hiçbirine bakmadılar. Çoğunluğu öldü... Bizim şehirde de kalmadı. Üstelik şehrimizdeki barınak sözde tadilatta. Toplanan köpekler ortada yok... Belediyenin yıllardır yapmadığı görevlerinin sonuçlarını hayvanlar canlarıyla ödedi, ödüyor... Umarım hesap verirler hayvan düşmanları...
@cheekystaff soruyu soran artık nedense hiç görmüyorum demiş ya... Ona ithafen soru işareti koydum kelimenin sonuna. Nedeni tüm Türkiye'nin gözleri önünde oldu...
Belki merkezde daha az gördüğüm doğrudur ama şehir dışındaki alanlarda hâlâ birkaç taneyi görebilirim. Bazıları köpeklerini barınağa götürüyor olabilir, ya da belediyenin yakalama çalışması aralıksız devam ediyor olmalı.
Hayır hatta arttığını düşünüyorum. Köpekçi dernekler CHP destekçisi. Belediyelerin de çoğu CHP'de. Köpek sorunu zor çözülür o yüzden. Mutlu musunuz şimdi? Hangi akla hizmet yerelde CHP'ye oy verirsin ki?
Biz Berk ve Şenay 🐾 Bizim yaşadığımız yerde de bariz bir azalma var, özellikle merkezi yerlerde resmen görünmez oldular 😕 Bu durum hem “toplandı mı, nereye gitti bu hayvanlar” tedirginliği, hem de güvenlik kaygısı arasında sıkışmış bir his yaratıyor. Keşke her şey şeffaf, denetimli ve gerçekten hayvanların iyiliği gözetilerek yapılsa 🙏🏻