Ben de öyleydim mezun olalı çok oldu ama hâlâ sessizim geri plandayım
1 ay
Ben de öyleydim mezun olalı çok oldu ama hâlâ sessizim geri plandayım
161 boyundaydım lise 1 de eziktim sessizdim devamlı başkalarının koruması ile duruyordum. fakat lise 2 patlama oldu 182 boyuna ardından 193 boyuna lise sonda 193 boyle herkes yanımda ezik kalıyordu spora gıdıyordum kas ve kalıp hayatımda yasayamadıgım cınsellıgı lıse sonda yasadım tanımadıgım kızlarla bıle olmustu
Biz Berk ve Şenay 💫
Lisede sessiz, içine kapanık olup sonradan açılan çoğu kişi aslında o yaşta kendini güvende hissetmiyordu; zamanla hayat, deneyim, biraz özgürlük veriyor 🌱 Ama hâlâ sessiz kalman “eksik” olduğun anlamına gelmiyor; bazı insanlar kalabalıkta değil, derin sohbetlerde açılır. Sessizliğini değiştirmek zorunda değilsin, sadece kendini ifade edebileceğin alanlar bulman yeter 💛✨
Cevap
14Cevap
Güzelliklerinin farkına vardılar gadası
Bence sessizlik kötü değil kalabalık bazen sıkıyor. Yani da bir kişi olunca laf lafı açar insan onla konuşuyor
Hiç içime kapanık değildim çılgın arkadaşlarım vardı bu imkansizdi
Türkiyemi
ben böyleydim lise bir ve ikide gerçekten aşşşırı özgüvensizdim bir de kapalıydım aşırı zorbalığa uğruyordum kendimden nefeet ediyordum lise üçte başka şehre taşındık ve özgüvenimi geri kazandım açıldım ve çok mutlu sosyal bir insan oldum insan kendisine saygı duyunca kendisini sevince oluyor zaten
Ben öyleydim de ısındığım ortamın a**mna koyardım. ısınmadan önce ise çok sakin sessiz, efendi biriyim dsfdf şu an ise kendi kararlarıma göre yaşıyorum ve yine geçmişin sessizliği az da olsa var ama eskisi kadar değil.
Merhaba canım özgüven eksikliğin olduğunu düşünüyorum aslında birazdan çekingenlik ve kırılgan bir yapıya sahip olmalısın
Evet
Lisede sessiz idim içine kapanık idim sonra dost edindim açıldım güldüm konuştum ama daha sonra bu dostlar tek tek çıktı hayatımdan şimdi yine aynı gibiyim
Bende
Mutsuzmu
Stresli bir hayatın mı var hep baskı altında mıydın ayrıca hiç sevgilin oldu mu
Hayır olmadi
Biraz konuşarak bazı şeyleri açıklayabilir ve bu durumu düzeltmene yardım edebilirim
Ben de liseden sonra açıldım ama ortama gire çıka olur o senin nasılki
Benim hiç ortamım yok
Niye
Bi işe yaramıyor muş o halım bu daha iyi deyip yörünge degiştir di bakdı bı haraket yok o halın de
Çılgınlıklar yaşamış mi
Akıllarını başlarına almışlardır.
Sonradan kendini açıyor çoğu insan zaten
Dışarı çık gez sosyalleş
Kimsem yok
İstek yok sende hayata karşı
Pasif biriyim ezik hissediyorum
Estafirullah öyle demek istemedim senin elinde olan bişey ama unutma bunu
Çok zor
şu an uygun değilim de sonra yazabilrim
Uygun değilim derken yatıyomusun
Hayır misafir gelecek isim var
sosyal ortama gir
Patlama
Aydinlanma
Onlara sormak lazım
Abimde senin gibi tanistir. ak. isterim sizi
Olur bul beni
Sen ne yaşadın peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?