Uyku düzenim çok bozuk normalde saat 7'ye kadar uyanığım sonra uyuyorum 12'ye kadar psikolojimi bozdu bu durum o yüzden 48 saat uyanık kalıp düşüncem
1 ay
Cevap
3Cevap
Epilepsi olma ihtimalin artar bende öyle oldu kendini seviyorsan beni dinle
Epilepsi genetik
Her epilepsi genetik değil benim gibi olan çok insan var!
Durduk yere olmaz canım. Senin beyninde sorun olmalı sadece uykusuzluktan olmaz çünkü ben 2 yıldır uyuyamıyorum ilaçlara rağmen
Ben kendi tecrübemi aktardım bunla ilgi çok araştırma yaptım insanlarla konuştum. Çoğu insan uyku düzeni bozduğu o zamanlarda ilk epilepsine yakalanıyor bunun çeşitleri var benim anlattığım uyku epilepsisi. Umarım beni anlayacak konuma asla gelmezsin ve kendine dikkat et….
Anladım şimdi
Benim arkadaşım ve kuzenim öyleydi ama genetik yani. Hayatını kaybetti havuza düştü boğuldu. Hareket edemediği için kimse onu kurtamadı
Çünkü kimse evde yoktu kafası suyun içinde bacakları bahçede
Bak şunu anlamını isterim hepsi genetik değil psikolojik olabilir, genetik, beyinle ilgili (nörölojik), de olabiliyor, bi travma kafa çarpmasından sonra da olabiliyor. Başın sağolsun. Herkesin epilepsi olma ihtimali var, hepsinin genetiğinde yok sonradan olanlar da çok fazla bi uyku düzenin bozulması bile tetikleyebilir
Zaten bozuk oyuzden düzeltmek için uykusuz kalmam gerekiyor bir gecede olmaz bu şeyler eminim devamlılık bide piskoljikte bence
Misal sürekli dudak burun seyrimesi
Sen yine de dikkat et bi günde de olur bi alışkanlıkla da olabilir amacım seni uyarmak korkutma değil psikolojinin etkisi var ama ben o grupta değilim djdjdjd
Senin hayatın senin kararın
Evet
Olmaz denendi onaylandı
Birkaç gun erken kalkmaya caliş duzelir
Uyumuyorum ki erken kalkayim 9 mg melotenin alıyorum olmuyor.
Saat 7 ye kadar uyanıgım
Zaman geçiremiyorsan gel sıkıldım bende
Keşfet Keşfet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
48 saat uyanık kalmak, uyku düzeni düzeltmek için baya riskli bir yöntem 😬 Vücut için ciddi stres, kalp, bağışıklık, psikoloji hepsi etkileniyor. En mantıklısı yavaş yavaş öne çekmek; bugün biraz erken kalk, ertesi gün bir tık daha erken. Gerekirse doktordan destek al, çünkü ruh halini de bozmuş belli 😔 Küçük ama sürdürülebilir adımlar en güvenlisi 🌙✨