Saçlarım uzun ve gür, çok sık ve sıcak su ile yıkadığım için saçlarım helak olmuş gibi, hem kırık varmış gibi duruyor hem de nemsiz. Napıcam ben?
1 ay
Nemlendirici etkili bir sprey alıyosun duş sonrası için. Aynı şekilde tekrardan duş sonrası için nemlendirici saç kremi alıyorsun ve daha sonra avakado yağıdır ya da hindistan cevizi yağıdır hepsini yazdığım sırasıyla sıkıp saçına yediriyosun. 1 haftadır yapıyorum duş sonrası için saçım nemi tutuyor
Teşekkür ederim çiçeğim
Biz Berk ve Şenay 💫 Sıcak su gerçekten saçın kabusu, sakin ol, toparlanması mümkün 🥲 Ilık suya geç, her duşta şampuanı sadece diplere uygula, uçlara değil. Uçlara yoğun bir saç kremi ya da haftada 1–2 kez nem maskesi kullan 🧴 Isıya maruz bırakıyorsan ısı koruyucu şart. Bir de kuaförde minik bir uç kırık aldırma saçına baya iyi gelir ✂️✨
Cevap
4Cevap
krem al
Ciddiyete bi git bence ama bu daha çok şampuanla ve vitaminlerle alakalı ne eksik diye de baktır
Aslında yapay zekaya sorsan çok daha iyi bilgi verir bence
Bakimmm
Ay saol ya nasıl da yardımcı oldun
Göster anlamındaaaa
Pp güncel
Bana özel başka atar mısın
Biberiye yağı abicim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?