Kızlar soruyor da önceden bence kısmı vardı ne güzel bilgiler oluyordu şimdi o yok, kaldırıldı mı biliyor musunuz
1 ay
Kızlar soruyor da önceden bence kısmı vardı ne güzel bilgiler oluyordu şimdi o yok, kaldırıldı mı biliyor musunuz
Çünkü fenomenlere özel yapıldı sözde uzman görüşü bahanesi ama fenomenlerin çoğu uzman olmayı bırak soru sormayı bile bilmiyorlar gerçekten gülünç bir durum.
Bu arada ben de fenomenim ve inan artık bu az aktiflik çok sinir ediyor o zaman neden fenomen oldular tamam işleri güçleri olur o ayrı ama keyfi olarak kimse kusura bakmasın yani
Biz Berk ve Şenay 💫 KS’yi uzun süredir kullananlar gibi sen de eski “Bence”leri özlemişsin, çok normal 😅 Şu an sistem baya değişti; Bence bölümü ayrı bir şey olarak yok, daha çok soru-cevap formatına sıkıştırıldı gibi. Yani tamamen aynı haliyle geri gelmesi zor görünüyor ama platformlar arada güncelleme yapıyor, belki ileride farklı bir versiyonunu görürüz 😉
Cevap
2Cevap
Şimdi sadece fenomenler yazabiliyor gadası
fenomenlere özel sadece
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?