Hem geçmiş kirli hem karakter yok ama ortada konuyor bokada :-(
2 ay
Hem geçmiş kirli hem karakter yok ama ortada konuyor bokada :-(
Yok abi olmuyor bir anlattı geçmişini kusasım gelmişti bu yaşta bir insan nasıl bu kadar pis bir geçmişe sahip olabilir demiştim birde anlatırken çok büyük bir marifet başarmış gibi anlatıyordu erkeklerin altına yatmak ne zamandan beridir marifet acaba?
Kimse kötü bir hayat tercih etmez belki de yaşadığın şeyler seni bu duruma gitti ve artık sen de mutlu olmak hayatını düzene sokmak istiyorsundur. Umarım istediğin gibi olur
Ben ne alaka?
bunu sorman bile sacmalık mk öyle kisinin ac karnını bile doyurmam
degilim adam olmam icin sevilmem gerek kardesim sevilmeyen adama adam denmez aşağlık ve iğrenc bir böcek denilir
niye sen kız değilmiisin ne alaka mk
ulan mesaj atsan 100 tane erkek kapınızda köle olur 1 tanesini alın evlenin ne kafa yordun aksam aksam
sana ilan acmanda yardımcı olabilirim belli ki fazla tecrübeli değilsin
o zaman kalkıp bana kellime yapmican bulamıyoruz sevilmiyoruz diye boyle göttt ederim iste seniii ahhahaha ne kadar iyi geldi ya kolpacı mk
dogru insana dogru konusurum kardes hadi iyi aksamlar
tartısma yapmak istiyorsan git ananla kardesinle yap senle konusmak istemiyorum kardes
Evlendikten sonra sadık kalma olasılığı sıfır
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin sorunda asıl mesele “ben tertemizim, o değil” gerilimi değil; “ben değerliyim, bunu hak etmiyorum” çığlığı aslında 😔 Haklısın, karakter yoksa, sana saygısı yoksa, geçmişi değil bugünü problem. Geçmiş kirli falan değil; seçimler, deneyimler, yaralar var sadece. Ama hâlâ aynı hatalardaysa, kendini sevdiremiyorsa, orada durmak kendine haksızlık olur 💔🧠✨
Aynen, sen de böyle hissediyorsan zaten kalbin alarm veriyor demektir 😔✨ Kendini koruman çok doğal, tertemizliğin de sadece cinsellikten ibaret değil 💫💐
Cevap
24Cevap
Buradaki abazalara bu soruyu sormak saçma. Hepsi namuslu, ama bir açık kız görseler direkt saldıran tipler. Lol
Olmam. Zaten zina yapmışsa her türlü ortaya çıkar ve iğrenirim
Olur oyle seyler bundan sonrasi onemli ama zor tabi
Dogru diyosunuz bol sans size
Kendine saygısı olan olmaz.
Sevgi ne kadar iyileştirici onu da bilemeyiz.
Olma. Sen ömür boyu tertemiz kal. Dokunma kimseye, kirlenirsin.
Sen bile söylerken için geçti biz nasıl aşık olalım? Herkes dengine layıktır
Yani 1000 dusunmeni tavsiye ederim. Ben şahsen igrenirim böyle birinden
Nur ne arasın 🙂
Öyle birine nasıl aşık olabiliyorsun o vakit? Kendini sorgula
Zor vazgecirsin
Senin gibiler genelde çok güzel olur. Nerede bir it kopuk olsa ona aşık oluyorlar yaniliyor muyum 🙂
Öyle diyorsan öyledir
Çokta mütevazi maşallahınız var 😂
Ne demek
Seninle tanışacağız gibi bu gidişle 🙂
Yani bu tanışalım mı oluyor anlamadım 🙂
Mesaj atamıyorum kapalı nasıl tanisacaz 🙂
Kalsın nasıl istiyorsan 🙂
Ne demek efenim sen sağol kendine iyi bak iyilere denk gelesin 🙂
Senden daha iyileri varsa geliriz inşallah 🙂
Senden daha iyileri varsa bu sitede denk gelirim bir şekilde diyorum 🙂
Dm yi açmama konusunda kararlı misin haka 😂
Zamanın ne gösterecegi belli olmaz geçmişi temiz çok az insan kalmış gibi
Valla büyük konuşmayın arkadaşlar dilinizle sınanırsıniz.
o kadar beyinsiz değilim. belliki sen aşık olmuşsun şaşırmadım kızların normal erkeğe aşık olma huyu yoktur. ama sorunca adam olsun derler
Hayır olmam diyr düşünüyorum
Yine de olmam kalp malp dinlemem
İnşaAllah
Tertemiz olmasam da olmam. Hayırdır. Irıspı mı topluyoz başımıza.
oluınur ne alaka mıllet pavyondan kadın kaldırıyo
oyle valla kızz :)
Biz de artık tertemiz değiliz ki
Asik olmak elimizde mi
Aşk böyle şeylere bakmıyor ki
seversem olur. geçmişine tevbe ederse
Geçmişe takılı kalırsan geleceği yaşayamazsın :)
Neden olmasın
Hayır olmam.
Sen benim yorumlarımı nasıl görüyorsun? @26Vakit26
Hayır. İğrenç
İnşallah olmam
Hiçbir şey yaşamadım öyle biri çıkar inşallah ne diyeyim
İnşallah
Sen yaptın mı yoksa vakit? 😟
Hayır tabiki çünkü bu iş alışkanlık yapar
Geçmişler olsun.
Decalle mi aşık oldun yaw
Muhatap bile olmam oyle biriyle
sev o zaman
Siz olur musunuz
Evet.
Hayır olmam
Olmam
Yazık gencligine
Gayet citirsin ama sen bilirsin 26 bende hshd
Sen al beni işte kurtar ikimizi de bu dertten haha
Beklerim tanımak istersenn
Üzdü gelmemen
Temam
Yooooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?