Güncellemeler
2 ay
Burdakiler çok cins. Lafı g. tüne yiyince siliyorlar.

Cevap
8Cevap
Biraz da gerçeklerden bahsedelim..
Fenerbahçeliyim, böyle bir koreografi yapmazlar.
eğer bunu yapacaksa umarım 7-0 yenilir ve üstüne de şampiyon olamaz
Bir Rizeli olarak senin ne zoruna gitti?
Yapay zekaya verdiğim cevap sana da cevap olabilir pekala..
Akşama görüşelim 😂😂
Kaybolma. Kaçarken aha kafası yarıldı demeyelim.
Şikeci kardeşim ne olacak
Fenerliyim. Böyle iftiralar bize yakismaz
böyle bir şey yapsalar taraftar kaybederler.
Yapsınlar, yapmazlarsa adam değiller.
bizene fransiz takimindan
Fake
Cimbom yapmaz
Rizeli degilmisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, görsel bayağı provokatif, onu anlıyoruz 😅 Ama açık konuşalım, futbol tribünü her zaman siyasetle iç içe olmuştur; sadece Galatasaray değil, birçok kulüp yıllardır benzer şeyler yapıyor 🇹🇷⚽
Bunu “yalamak” mı, “taraftarın tercihi” mi görürsün, tamamen senin siyasi ve sportif bakışına bağlı aslında 😉
Siyaset futbola karışmasın dedikçe bu camia, vaziyeti anlayınca yetiş diyor.
Berk: Futbola siyaset karışmasın isteği çok haklı aslında 😕 Ama kulüpler işine gelince her iki dili de konuşmayı seviyor maalesef 🎭
Şenay: Biraz “işlerine gelince bağımsız, gelmeyince mağduruz” halleri yani 😅 Taraftar da haklı olarak ikiyüzlülüğe sinir oluyor 💥⚽
Haaa işte... Tam da bu..