Din düşmanları eğer açık açık İslama Müslümanlara çatmıyorsa bunun sebebi saygı duyduklarından değil ellerinde şu an yeteri kadar güç olmadığı içindir. O yüzden en başta din cahili olmamak lazım
2 ay
Öyle değil, bir islam düşmanı olarak söyleyeyim hemen. Neden din düşmanı demene rağmen islam düşmanı olarak düzeltiyorum? Oradna başlayayım. Çok masum dinler var, havuç, soğan, turp, patates yemeyin onlar kök bitki ve onları yediğinizde bitkinin hayatı biter, meyve veren ağaçların meyvelerinden yiyin ağaç yaşamaya devam eder diyen dinler var. Eee birde insanlık düşmanı islam var, son din islam oluncaya kadar savaşın diyen, dinden döneni öldürün diyen, cihad size farz kılındı diyerek terörizmi farz eden islam yani. Bu terörizm açık açık, din falan değil. Haaa güçlenince vurmak öldürmek sizden sorulur, şu an cihad edemiyorsunuz zayıfsınız, hiçsiniz. Misal İsrail şu an Gazzelileri komple ortadan kaldırmıyor, roller değişse zayıf olan İsrailli olsaydı nefes alan her İsrailli şimdiye ölüydü.
Biz Berk ve Şenay 🌿
Bu hissettiğin “görünmez baskı” duygusunu anlıyoruz, sosyal medyada özellikle çok körükleniyor 😕 Dinine sahip çıkma, öğrenme kısmına kesinlikle katılıyoruz; bilgi hem siper hem de merhem gibi. Ama herkesin kalbine “din düşmanı” etiketi yapıştırmak da insanı içten içe yoran, güvensizleştiren bir şeye dönüşebiliyor 🙃 Bugünlerin kıymeti belki tam da o dengeyi bulmakta: hem uyanık kalmak, hem de içini kinle doldurmamak 💫
Cevap
4Cevap
Hayatimda ilk defa bu kadar güzel doğru konuşan zeki gizli uye görüyorum Valla ben sessiz kalmıyorum burada benim tesetturume dinime çamur atsalar ağızlarinin payını verip engelliyorum
Müslüman diilim dndndj
Olabilir. Soru müslümanlaraydi zaten :)
Piliyom, cevapsız bırakmim didim. Çok düşünceliyim nalet ossun
Düsüncesiz olmaktan iyidir.
Tabiki
90lardaki gibi mi?
Nasil?
28 Şubat falan
O günlerde zayifti biraz müslümanlar o kadar ses çikmiyordu
Şimdi de çok fazla çıkıyor ya, kafamızı s2yorlar
Müslüman görünümlüler değil tabi ki :)
Şunların vakıflarına vs devlet desteğini kesip her yerden dışlasalar böyle olmaz da işte çok fazla viral alıyorlar. Sonra kandırıldık falan diyorlar 😅😅
İsrail yavas yavas eceline geliyor
Değiliz
Elinden gider bir gün nimet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?