2 ay

Tanrının olmadığını bilerek yaşamak mümkün mü, insan böyle bir hiçlik duygusuna nasıl dayanır?

Buna dayanabilir mi insan? Her şey koskocaman bir hiç
Tanrının olmadığını bilerek yaşamak mümkün mü, insan böyle bir hiçlik duygusuna nasıl dayanır?
Cevapla