Tanrının olmadığını üzülerek anlamak çok kötü değilmi?

Bunlardan birisi benim çocukluğumda önceden dindar biriydim tanrıya gerçekten aşık onu seven biriydim onun olmaması düşüncesi bile çok korkutup üzüyordu beni çünkü zaten zor hayatta dahada yalnız hissediyordum ama yıllar geçtikçe anladım ki Tanrı maalesef yok gibi hiç bi zaman kabul olmayan dualar , kendi kendimize avuntularımız dünyaya baksanıza yardım çığlıkları ve yoksulluklarla dolu ama uzanan bir el bile yok hep böyle olmuş dünya tarihinden beri kabul olmamış dualarla dolu bu dünya kendime belli etmesemde tanrının olmadığını anladım ama içimde hala bi umut var tanrıyı arayan bi umut

Tanrının olmadığını üzülerek anlamak çok kötü değilmi?
Cevapla