2 ay

Erkeğin doğasında var tamam da, flört aşamasında kızlar neden başka bir erkekle görüşüyor?

Flört aşamasında erkeğin başka bir kızla da görüşmesini anlıyorum, biz erkeklerin doğasında da var bu ama kızlar nasıl flört aşamasında başka bir erkekle de görüşüyor anlayamıyorum. Bence yanlış bu, siz ne diyorsunuz?

Erkeğin doğasında var tamam da, flört aşamasında kızlar neden başka bir erkekle görüşüyor?
Cevapla