az önce hello kittyli pijamamla açtım da umarım garip gelmemiştir
2 ay
Böyle durumlarda, kapıyı açarım. Kapının arkasından, Rica etsem siparişi yere koya bilirmisiniz diyorum. Anlayışla karşılıyor, bırakıp gidiyorlar. Dışarı çıkıp kendinizi göstermeniz gerekmiyor. İmza gerekincede, Azcık kolunuzu uzatıp imzalaya bilirsiniz. İyi günler
Cevap
15Cevap
eşofman.
Namaz elbisesi giymesi kolay olduğu için acil durumlarda apar topar onu geçiriyoz valla.
Bu güzelliğe bencede
Üstüm müsait değilse açmam zaten, evde iken şort spor atleti ile dolaşıyorum.
Üstüm başım düzgün değilse açmam. Bekletirim. Ne lüzum var?
Arkadaşım kargocu emin ol ki daha farklılarını görmüştür ve arkandan böyle kapıyı açtı diye arkadaşlarına da anlatmış olma ihtimali yüksek sjsjjs
Ergen kızların kargocu fantezisi de bitmiyor gerçekten.
Ben kiloduyla çıkanı da gördüm
Kapıyı açınca sana , hello kity demeliymis
Yok ya onlar neler goruyo neler
Sadece şortla açtığım oldu
lucifer michaelson ciplak aciyordu
O kim la
çıplak açmandan iyidir boş ver
Çok değişik kıyafetler denk geliyor alıştık
Jartiyerli açan var
Atlet boxer
Yapmayın kuryelerin de canı var yahu
pijama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?