Gizli üye yazısını o kadın erkek gizli üye simgesini görünce gülesim geliyo mesela aynı yorumu gizli olmayan üye yazsa komik gelmiyo ama gizli üye yazınca komik geliyo normal mi
2 ay
Bazen içimden geçenleri yazdığım zaman on yüz bin milyon baloncuk pardon mesaj geleceğini fark ediyorum 😅 O yüzden gizli simgesine tıklıyorum rahatsızedilmemek için. Daha rahat cevaplar verebilmek için. Sorunun altına da yığılma oluyor çünkü gizli olmadığında.
mantıklı aslında… ama bazen kendini tamamen kapatınca gerçekten konuşmaya değer olanları da kaçırıyor olabilirsin
Cevap
11Cevap
buradaki üyeleri takma. gizli üyeleri hiç takma.
Gizliligin kendisi komik. Zaten yeterince anonim bi site. Bide gizlenen erkek mi olur ya t0pit0p gibi jgkfj
Demi yani, birde gizliden cevap veriyorlar hakaret... keske gizli üyeleri engelleyebilsek.. cesareti olmayanlar bencede
Süper denerim... soru soracağım zaman
Şu an sende gizli olmaması sebebi kapalı mi yoksa hedef olmamak için mi?
Anladım..
Kanka maalesef bazıları zor sıkıntılarını paylaşıyor
Bazıları densiz densiz paykaşımlar yapıyor asıl onu yapanlar komik bence
Ne demek istediğini anlıyorum
Ben gizlendim hadi kim olduğumu bil
Yohaaağğmı
😅😅😅😅
ben hiç bir soru ve yorumda gizlenmem, yiğidin malı da sözü de meydanda olur
Kapıyı aralayıp çekingen şekilde soruyor gibi
Biz o kadar deli değiliz
Ben bir anormallik görmedim
normal değil sen çıldırmış olmalısın
Bana da çok komik geliyor ya😂
Mantıksız bence
farketmez
harbi çatlak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?