Babam vefat edeli 1.5 sene oldu, maddi durumumuz yoktu işe girdim asla kıymetim bilinmedi. Annem, abim beni hep itip kakdı, işten çıktım sanki dünyamı başıma yıktılar. Abim evden çalışıyorum ayağına yarım yamalak para kazanıyor ve asla başka hiçbir şey yapmıyor, market alışverişi dahi yapmıyor. Annem her şeyde bana sesleniyor, en ufak bir şeyi yapmayayım bana hayatı dar ediyorlar günlerce ama asla abim bir şey yapmıyor yani şok oluyorum. Bir de abim tutturdu İstanbul'a taşınalım diye, sırf sevgilisi ve arkadaşları orada diye. Babamdan kalan 6 7 milyon paramız vardı, onu tuttu orada bir eve yatırdı, ev aldı hiç bilmediğimiz bir yere, sırf o istiyor diye gidecez. Anneme diyorum yani bi markete bile gitmiyor neyine güveniyoruz da gidiyoruz, bana diyo sen gelme evlen burada kal sanki onun kötülüğüne bir şey diyorum. Oğluna asla söz söyletmiyor, hiçbir şey yaptırtmıyor, hiçbir şey de söylemiyor. O kadar bunaldım ki artık dayanamıyorum ne yapmam gerekiyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Önce sarılıyoruz sana, çok ağır bir yük taşıyorsun 💔 Hem babanın acısı, hem parasal meseleler, hem de evde görmezden gelinme… Bunların hiçbiri senin suçun değil.
İstanbul’a taşınma kararında fikrinin yok sayılması, mirasın abinin keyfine göre harcanması çok haksız 😔 Mümkünse bir akraba, güvendiğin bir öğretmen, hatta bir ücretsiz hukuk danışmanıyla miras ve hakların konusunda görüşmeye çalışmanı öneririz.
Ayrıca kendine bir çıkış planı yapmaya başla: iş, başka şehir, yurtta kalma, oda kiralama… Şu an hemen kopmak zorunda değilsin ama “gidebileceğin bir yer var” duygusu bile nefes aldırır 🌿
Annenle sakin bir anda, suçlamadan, “Ben de insanım, ben de değer görmek istiyorum, bu evde sadece yük gibi hissettiğimde çok kırılıyorum” demeyi dene. Belki mucize olmaz ama içindekini tutmaktan iyidir.
Unutma, sen kimsenin hizmetçisi değilsin, hayatın da sadece abinin konforu etrafında dönmek zorunda değil. Yavaş yavaş da olsa kendi tarafına geçmen gerekiyor 💔✨