Gezmek istediğimde 3 çocuklusun otur yerinde diyorlar ama evde her işe beni gönderip emir yağdırıyorlar o zaman 3 çocuklu olmuyorum
2 ay
Cevap
7Cevap
Burada suçlu maalesef eşin senin arkanda firması lazım evini aksatmiyor çocuklarını aksatmiyor isen tabiki gezebilirsin.
Kaynana lafları bunlar ne işin var 3 çocukla dışarda derler o zaman çocuklar evde kalsın kaynanan baksınevde sen gez onuda yapmazlar gerçi
esim uc cocukla nasil gezcez diyor esimin babasi uctane cocukla genc gelinsin disarda ne geziyorsun kaynanam kavga ediyor
Berabermi yaşıyorsunuz
Evet esim kira cikarmiyor diyor param yok ama beni hergun olduruyorlar bu rvde bu ev ev degil zindan
Allah yardımcın olsun ama kuru ekmek ye ayrı evde yaşa kötü bir evde otur ama beraber yaşamayın huzurunuz kalmaz zaten biliyorsundur tek tek anlatmaya gerek yok kocan 3 çocuk yapmayı beceriyor ama kira ödemeyi beceremiyor nasıl oluyorsa mecburiyet değil onunki sadece ayrı eve çıkmak istemiyor
Evet kendi rahatina duskun
bunlar neysede esimin babasi gelip benim yatak odama uzaniyor satlerce uyuyor bende uc cocuklu yorgun bitkin aneyim uzanmak istiyorum dikiliyorum kazik gibi oyle
Kendi yataklarımı yokki
Var sadece keyfi oyle istiyor bu durumda esim sinir çizmeli ama esimin umrunda degil bana bulasmayin ne yapiyorsaniz yapin kafasinda
Onlar bir şey diyince senle kavga ediyormu
Son zamanlarda kaynanam bukasdiginda esime soyluyorum diyor bekle geliyorum sorucam derdi neymis ama gelip gidip babasiyla domino oynuyor sonra tuvalete kaciyor bir sey soylemiyor anesine.
Nede esim izin vermiyor kendi aileme soylememe boylelikle kaynanamda bakiyor arkamda kimse yok beni eziyor kayinbabamda diyorki bana sana ne desede cevap kaytarma yeni eziyorsa sus ezsin
Valla suskunsan baskın bir karakterin yoksa dik duruşun yoksa hep ezilirsin evde seninde tahammül edemedikleri huyların olmadıkça asla ayrı yaşamanızı istemezler iş falan yapma bırak kaynanan temizlesin 3 çocuğun kirlettiği yerleri kayınbabandan önce yat yatağına kapıyıda kilitle elbet usanıp evden kovacaklar bunun için çaba harca iş yapmayarak yatarak
Is yapimadim bir gun bulasiklarim yigilip kaldi cocuga bakmayip yardim etmedikleri halde bana oyle davraniyorlar hizmetciyim sanki esimde bir insansin hava al. Ben bakarim cocuklara yat dinlen demiyor ev daginik oldugunda ofuluyup pufluyor
Senin daha çok uflanıp puflanacak geçerli sebeblerin var boşanmak istesen eşin %100 kusurlu seni ailesiyle yaşatıyor daha büyük bir sıkıntı arama önce sağlık sonra herkese ayrı bir ev lazım en doğal hakkın bunu bile sağlayamıyor sana sen bulaşık bıraktın evi temizlemedin diye surat yapan bir erkek son derece anlayışsız insanlıktan yoksun biridir kafanda onu böyle tanımladığın zaman saygı duymanada gerek kalmaz hele kaynanan gile asla bırak osura osura yat onlar ancak ondan anlar yok öyle bedavaya hizmetçi
Bilmiyorum ama caresizim umudumda yok maksadimda sebebimde boguluyorum sikintidan yasadigim seylerden boguluyorum biri sarilsa bagira bagira aglarim
Seni çok iyi anlıyorum 7 yılda ben beraber oturdum yaşadıklarını bende yaşadım 3 yıldır ayrı yaşıyoruz oh be hayat buymuş dedim o neydi ya öyle ama ben her işi yapmazdım bir zamandan sonra bıraktım iş yapmayı sadece yemek ve bulaşıkla uğraşıyordum kendi çocuğumun döktüğünü bile temizlemiyordum gittiğim geldiğim yerlerede laf ederlerdi ama aldırış etmezdim giderdim gezerdim şimdi ayrı yaşıyoruz hala müdahale ediyorlar herşeyimize karışıyorlar diye küstüm artık hiç görüşmüyorum telefonlarınıda engelledim kafam çok rahat ama kocam sık sık gider hatta hergün uğrar annesine o sorundanda ne zqman kurtulursak normal bir aile oluruz beraberken hiç birşeyin normal aile gibi olmuyor kocanın sık sık gidiyor olmasıda sizi normal bir aile yapmıyor ama en azından evin içinde kafam rahat rabbim sanada ayrı ev nasip etsin inşallah
Vallahi ayri evim olsun kocam gitmiyormu istiyor snesiyle uyusun benim rahatim yerinde olsun kocamin yuzunumu goruyorum is isden geldi tuvalet tuvaletden cikti yemek yer sonra gider babasiyla domino oynar sonra gece 12 de gelir yibe tuvalet sobdada gelip uyur sabahda ise gider
Ne iş yapıyor kocan
Marketde çalişiyor
En küçük çocuğun kaç yaşında sende bir işe girip çalışırdın en azındn gündüzleri evde durmazdın çocuklara bakarmı kaynanan
6 aylik kucuk cocugum ve bakmaz o yalniz bana piskoloji siddet yapmayi bilir bir ise taradiklari yok esimde calismama izin vermiyor
Ah canım ya gerçekten üzülüyorum haline kocan bir şey yapmadıkça sende bir şey yapamıyorsun o çaresizliği iyi bilirim
Biliyorum tum suc esimin ama esimin hic bir sey umrunda degil
Abla sen nasil yaptin ne etdin esin ayri cikmaya razi oldu?
Ama dediğim gibi iş yapmaktan vazgeç artık bırak pis kalsın hiç elleme bir anda yapma ama yavaş yavaş azalt ve sonra tamamen bitir sadece yemek yap çocukları bahane et tembelliğinle bıktır onları sen o evde iş yaptığın sürece seni ayrı eve çıkarmazlar kimse bedavaya çalışan hizmetcisinden vazgeçmez yapma iş falan devamlı çocuklarla ilgilen yemek yap karınlarını doyur bol bol çay keyfi yap birde dizi izle devamlı iyice gıcık olsunlar ben gıcık etmek için devamlı youtube dan dizi izlerdim uzun uzun çay keyfi yapardım tam iş yapacak zaman çocuk durmuyor hele çocuğu uyutayım derdim yatağının üzerinede devamlı katlanmayı bekleyen kıyafetleri yığ kayınbaban yatamasın ay ne saçma ya gelinin yatağına hangi amaçla yatıyor acaba?
Kiyafetleri bir kenara firlatip bana kotu kotu bakip uzanar vallah bunlarda insanlik yok gecen oluyorum canimin agrisindan diyor dur cay demle diyorum halim yok iki dakika geciyor dur cay demle diyor
Ev aldırdım canım yoksa ayrı evde yaşama isteği yoktu hatta evi aldı tapuyu senin üstüne yapayım eşyalarını alayım her ay evin ihtiyaçlarınıda alırım ama ben annemlerle yaşarım demişti ev alırken sqnki metresine ev açıyor canım sonra sonra alıştı kıyafetleri burada annesi ütüleyip düzenli tutmazki yapmış olsa annesiyle yaşardı her sabah arıyor annesi gel kahvaltı hazır der buda gider bazı erkekler ancak anneleri öldükten sonra koca olabiliyor
Abla sende çok cekmissin.
Abla hayatim mahv oldu inanmiyorum bir daha kendime gele bileyim eski nesemden enerjimden eser yok.
Saclarim kus yuvasi gibi bitmis kaslarim uzanmis biyiklarim sakalim çikmis bunlarin boklu islerine kosturucam diye canim cikiyor cocuklar icin yasiyorum onlar olmasa coktan intihar etmistim cok kotu bir haldeyim esim anlamiyor beni diyorum kendimi oldurucem belki azicik sevvisi varsa kiyamayip care bulur bakiyorum hic umrunda degil
İş yapmayı bıraktığında kaynanan diyecek gidin başımdan diye
Zaten dedi afedersin bana esime dediki hadi ordan gidin evden cocuklarima hadi ordan gidin dedi bana kahbe dedi bana dediki abimi bide abimin oglunu getircem agzini hadi ordan bununla bele esim beni bu kadinin yaninda barindiriyor
Öyle insanlara vereceğin en güzel cevap muhatap olmamak ama işte aynı evde pek mümkün olmuyor
Aynen zaten icime atip susuyorum panik atak geciriyorum karsilik verdigimdede boguyor beni sacimi yoluyor saldiriyor bana
Şiddet olması durumu çok daha zorlaştırır ailenle görüş bu konuyu annen baban ne diyecek bakalım
Evet esimde ne kendisi anesinin karsisini almiyor nede ben polise vermek istedigimde babamlara soylemek istedigimde karsimi aliyorki soyleme.
Birilerinin senin hayatına bu kadar karışmasına neden izin veriyosun
Ben vermiyorumki esim veriyor bunlar neysede esimin babasi gelip benim yatak odama uzaniyor satlerce uyuyor bende uc cocuklu yorgun bitkin aneyim uzanmak istiyorum dikiliyorum kazik gibi oyle
zamanın varsa çocukları ihmal etmiyorsan geezebilirsin tabi kim karışır
Gez dolaş niye milleti dinliyorsun
Nasil gezeyim esim uc cocukla nasil gezcez diyor esimin babasi uctane cocukla genc gelinsin disarda ne geziyorsun kaynanam kavga ediyor
Millete bakma kafana göre takıl
26 yaşında 3 çocuklu musun
Evet esim uc cocukla nasil gezcez diyor esimin babasi uctane cocukla genc gelinsin disarda ne geziyorsun kaynanam kavga ediyor
Yok kaynana pardon ama hayatimin icine etdi resmen neseli biriydim hayalerim vardi simdiyse ne ucin yasiyorum onu bile bilmiyorum
3 yilik evliyim bazen koruyor bazen yok anesi bana neler yapti bogdu sacmi yoldu kavga ediyor anesiyle ama beni bu evden cikarmiyor.
bunlar neysede esimin babasi gelip benim yatak odama uzaniyor satlerce uyuyor bende uc cocuklu yorgun bitkin aneyim uzanmak istiyorum dikiliyorum kazik gibi oyle
Yok esim cunku sinir çizmemis esim bir sey demiyor.
Buyugum 2 yas 6 aylik ortanca 1 yas 6 aylik kucugumde 6 aylik
Emzirmiyorumki ben stres sinir korku bunlar yuzunden sutum kesildi panik atak geciriyorum onlar evde olmadikta kayinvalidem bana satasiyor cevap vermiyorum icime atiyorum panik atagim tutuyor cevapda kaytardigimda gelip bana saldiriyor boguyor sacimi yoluyor itiyor tencereyi uzerime firlatiyor bu yuzden hep korku icindeyim evde rahhat haraket edemiyorum esimedd ne soylersem soyleyeyim umrunda degil bahane uretiyor hep
Evet onlarla ayni evde yasiyoruz
Yok tek cocuk esim rahat etmiyorumki yasamiyorumki ben ruhum olmus bedenimde bayrak gibi dunyada savruluyor nasil anlatsam bilmiyorumki ne hayalerle evlendim ne hayalerim vardi simdiyse oturmus halime bakiyorum aglamak istiyorum goz yaslarimda kurumus artik 3 yildir evleneli goz yasim hic durmadi ağlasam durduramiyorum panik atak geciriyorum cirpiniyorum esim tojat atiyor kendime gelnedigimde su getirmege gitdigindede yavas yavas geliyor sanki ben can cekismiyorum
Gorucu evlenmedim esim beni kendi isteyip kacirdi uzulmuyor bilmiyorum onu biliyorummi beni sevmiyor benden baska tum kadinlari seviyor benim ablama yazistiginda ablama yuruyor canin agrimasin canina kurban olurum sen yzulme olurum ben falan
Ablam 1992 ben 2000 benim 26 yasim var ablam 8 yas buyuk benden esimde benden 1 yas buyuk.
Hayir teseturlu degilim.
Ve esim bana saka yapiyor guya ablanin poposu soyle onu evine gidicem beraber icicez sonra onun poposi falan filan boyle konusuyor ablama demiyorum utaniyorum ama ablamda diyor banaki bana yavsiyor mesajdarida okudugumda ablama yemek yedin ye ac kalma kurbanin olurum falan filan diyor banada diyor ama ablama garbi yavsiyor dedigimde diyor saka yapiyorum seni sinirlendiriyorum
Ablam evli esi moskvaya gitdi ablam bizden 2 sastlik uzakta esim hep aldatdi beni telefonuna ne zaman baksam kadinlara yaziyor seni seviyorum diyor simdide bakiyorum yine srlam falan yaziyor tiktojda kadin profili gordugu gibi ama umrumda degil
Gidip lavaboda degisiyorum dusudaki 5 dakikaya slip cikiyirum ben yasamiyorumki
Tamam
boş ver keyfine bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Ne kadar tanıdık bir çifte standart bu ya 😒 Evde herkes iş buyururken “anne” olman sorun değil, ama kendin için bir şey isteyince “3 çocuklusun otur” diyorlar.
Senin de nefes almaya, yalnız vakte, gezmeye hakkın var 💖 Sınır çizmen çok normal, hatta şart. Biraz “hayır” demeyi denesen, dünya dağılmaz merak etme 😉🌸