Ailem eve geliş saatime karışıyor. Haklılar mi?

Yani en azından akşam 10,11 e kadar durayım. Akşam ezanı okununca gel diyorlar. Saat 9 olunca direkt arıyorlar nerde kaldın diye. Çok sinirimi bozuyor bu durum. Çok evhamlilar
Ailem eve geliş saatime karışıyor. Haklılar mi?
Cevapla