Her şeyi dört dörtlük istiyorlar sarışın olsun 160 olsun eli ayağı küçük olsun bilmem ne pazardan meyve mi seçiyorsunuz
2 ay
Cevap
12Cevap
Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama ben öyle bir şey düşünmem tabili tipsiz biriyim o ayrı
Kendine deme oyle herkeisn var bi alicisi
33 yaşına kadar kimse merhaba demedi bence söylediklerini iyi düşün
Ice kapanik biri misin genelde ilk adimi erkekler atar ve 33 gec bir yas degil
hayır değilim sadece hırt tipim var sokakta görsen yolunu değiştirirsin
Hırt tipinden kurtulabilirsin giyim kusam ile
Moralini bozuyorsun bos yere
zaten güzel giyiniyorum spor yapıyorum içkim sigaram kumarım yok daha ne yapıcaz
O zaman hayatinin askini bulmaya calisicaksin bunlari yapiyorsan hirt degilsindir bebce
tipimi görsen engel çakarsın direk bence büyük konuşma
Ozguvenli ol sen kendini seversen insanlar da seni sever
Tam bir sosyal medya fenomen konuşması yaptın tebrik ederim hatta yaşam koçuna gitmiştim oda öyle yaptı ama yine de adam dalga geçiyordu içten içe senin gibi tipssin birinin yaşaması bile haram mk derdi içinden valla sen baya büyük konuşuyorsun ama neyse dediğin olsun
Kanka buyuk konusmuyorum bir kac yil oncesine kadar seninle ayni durumda olan biri olarak konusuyorum seni anlıyorum ozguvensiz bir bireydim hicbirsey hak etmedigimi sevilmeye layik olmadigimi dusunerek gecirdim terapiye gittim soylenenleri uyguladim ve Şu an tanistigim insanlar oldu sevgililerim oldu hersey kendinde başlıyor cidden aynaya bakacaksin ve demen gereken sey ben cok özelim benden bir tane daha yok bu hayata bir kere geldim ve seni seven boyle sevecek kabullenen boyle kabullenecek insanlarla iletisim kurmayi denemeni tavsiye ederim buyuk konustugumu dusunmuyorum bende bunlari uyguladim umarim sana da yarari olur
Kız olduğunun benimde erkek olduğumun farkındasın değilmi ben burada hem obez hem de suratı akne dolu kızların bile bmw ye binip evlendiklerine şahit oldum bence cinsiyet olarak değerledirmelisin erkek ile kız aynı seviyede olamaz bir kız isterse en cahili olsun alıcısı hep bulunur
Bir insanin cinsiyet fark etmez obez ya da yuzunde akne olmasi veya dis gorunusunda herhangi bi sey onun sevilmesine engel bir durummu sence insan sadece dis gorunuse mi asik olur bilmiyorum en guzeller de en yakisiklilar da cirkinlesebiliyo insanlar yas aldikca degisiyor o yuzden seni anlayan seninle her sekilde var olan biriyle tanismak konusmak onemli gerçekten hersey tip degil dedigine bakacak olursak obez kisa ya da guzellik algilarina uymayan bir erkek ile guzel bir kadinin evlendigini de ben cok gordum
Görmüş olabilirsin ama ne kadar sürdü o önemli dış görünüş herşeydir kardeş dış görünüş sayesinde ilgi alaka gelir iyi bir işte çalışırsın çabuk yükselirsin ve her zaman ön planda olursun. Dış görünüşü iyi olan biri kolaylıkla her konunda haklı çıkabilir her hangi bir vukuatlı durumlardan bile tipi sayesinde sıyrılabilir. Mesela trafikte tipsiz birinin kavga etmesiyle yakışıklı birinin kavga etmesi farklıdır toplumca her zaman dışa bakarak ön yargı oluşur her zaman bu böyle kalıcaktır benim gibi tipsizler 10 erkekten son sırada kalıcak ve her zaman ilk 9 erkek tercih edilecektir bunu hala idrak edemedin ve cinsiyet olarak çok fark vardır asla kız ile erkek bir değildir bir kız tipsiz olsa bile değer görür ama erkek asla değer görmez itilip kakılır dayak yer zorbalanır ne var ne yoksa hayat hücum eder. Sen hiç tipsiz bir erkeğin gerçekten bir kız tarafından senden çok hoşlanıyorum diye konuştuğunu duydunmu ya da gördünmü bu milyonda bir olan bir durumdur ama yakışıklı ise her konuda konuşacak bir şeyler olur aptal osa bile sen hala aynı hikayeyi anlat bakalım her zaman bilim kazanır.
O bahsettigim insanlar icinde evlenenler bile oldu bazi dediklerinde haklisin toplum tarafindan ayrimcilik yapiliyor mesela kizlar da bazi kizlari gorunce varos damgası yapistiriyorlar ona birsey diyemem benim bahsettigim ask konusunda ki benim kiz arkadaslarimin hoslandigi tipleri gorsen kultursuz kendine giyimine dikkst etmeyen sen bunlara dikkat ediyorsun benim eski sevgilim de bunlardan biriydi mesela yani
neyse uzatmaya gerek yok sonuçta aynı kapıya çıkacak eski sevgilin olur onu bırakırsın daha eskisi olur o bahsettiğin kızlar da tipsizleri bırakıp daha tiplisini bulur gibi. Hepsi aynı kapı tipsize değer verilmez erkekse ölse daha iyidir. Kız olduğun için yat kalk dua et sen birde erkek olsan birde 33 yaşına kadar hiç bir kızın sevgisini almasan kim bilir ne olurdu değilmi
Valla acikcasi hicbir zaman karsi cinsin sevgisine olmazsa olmaz demedim evet insan deger gormek istiyor ve 33 yas gayet genc bir yas benim abim bile 35te evlendi
abin 35 te evlenmiş olabilir ben 33 yaşına kadar kimsenin elini tutmadım sevgisini hissetmedim annem vardı bir tek mesela sanki allah belamı veriyor gibi kimse yaklaşmıyor yanıma selam veren bile yok çeşke geberip gitsem ama günah işte
Cok buyuk konusuyorsun isyan etme abim de gorucu usulu evlendi baya anlatmaya calistim umarim guzel insanlarla karsilasirsin ve kendine deger verirsin 🫶
Görücü zor kardeş burada köyde değiliz şehirde yaşıyorum burdaki kızlar da evlenmek değil eglenmek istiyor başka yerden bulucam ama önce bir tipi değiştirmem lazım
O kolay canım milleti gormuyo musun baska bir insan oluyor estetikle onla bunla
Sadece burun yaptırcam 110 cektiler ama değer bence
Devlet daha uyguna yapiyor ama iyi doktor bulman lazim baya arastirmak gerekiyor 110a deger ya
devlete gittim sq dedi burnun düzgün diyor onlar nefes alma sorunu olursa ameliyat yapıyormuş ya da torpil koyacaz
De nefes alamiyorum skaodjkqskwknd benim arkadaşımda egrilik vardi ama nefes alabiliyorfu yine de yaptilar
valla daha önce vardı burnumu düzeltmeden yapmışlar narkozu da verdiler boşuna zoruma gitmişti özelde yaptırcam işte bu tipi düzeltmeden bana uyku yok
Takma bende yaptiricam biraz daha bekliyorum benimkinde sadece hafif kemer var ama sinir bozuyo
ben seviyorum kemerli kızları valla ama onlar sevmiyor işte adalete bak be
Erkekte buyuk burun siritmiyo buyukmu seninki bilmiyorjm ama oyleyse takma
180 boy 75 kg v sırt kaslı vücut uzun ince bacaklar vartolu saadettin gibi saçlar ela göz gargamel gibi burun hırt surat ince boyun uzun kol hafif göbekli küçük ağız pörtlek göz
Kanka daha ne istiyosun boyle hirt mi olur
abartma istersen
tam bir torbacı eşgal sıfat var
Kanka hirtlsr genelde kara kas kara goz zargana kaba saba olur kendine niye haksizlik ediyon
yaw tamam da neden herkes kacıyor benden valla yoruldum ya
Sana oyle geliyo bence sokaktaki torbacilarin sevgilileri var kacsalar onlardan kacarlar senden değil
bilemiyorum kardes bana kalırsa bulunduğum yerle alakalı
Senle alakali değildir
ama ben sürekli engel yedim ve sürekli aşağılanma ve hakarete uğradım nasıl değil anlamadım
O onlarin sorunu kendine baksinlar
tamam da öyle olmuyor işte sonra ben ilaç kullanmaya başlıyorum erkeklik gururum kalmadı bunlar yüzünden geberip gitsem daha iyidi o kadar iğrenç bir hayatım varki evlenmek istiyorum ama tipsiz olduğum için evlenemiyorum sen düşün
Iste boyle isyan etmemen lazim sabret illaki biri cikicak karsina diyorum sana sen sadece kendini gelistirmeye bak
Aynaya bakmadan manken gibi birini istiyorlar ruyalarında bile goremezler
Kelleşince agliyolar
25 ten sonra baslıyor saclarına elvedaları
Kadinlar oyle mi her zaman guzeller
Karsı cinsi kotulemek icin demiyorum ama oyle gercekten, erkeklerin cogu yas aldıkca cokuyor istisnalar kaideyi bozmaz
Gercekler acidir askim oyle olmayanlaro fa var ama napalim
Yani sanki kızlar çok farkı gibi de konuşmayalım
Kizlar yine meyve secer givi secmiyo bi algi dayatmiyo
Nasilya 1.90 olsun Zengin olsun yakışıklı olsun Trip çeksin beni anlasın bana ilgi versin sayiyurda sayıyor kızlar bir de sosyal medyada kadınlar erkeklere gönderme yapıyor ben böyle insanları görüyorum neticede
Yok ben boyle degilim ama bahsettigin givi olanlar illaki var ama erkekler daha cok yapiyor
Ben öylesin demiyorum zaten bende senin bahsettiğin erkeklerden değilim zaten şu sosyal medya yüzünden insanlardan nefret ettim zaten sadece birbirimize laf atmayalım yeter yoksa hepimiz mutsuz olacaz bu gidişle
Haklisin b8 yonden cok fazla bu tarz icerikle karsilastigim icin sosyal medyada bende nefret ettim
Ben Instagram ve tiktok hesaplarımı dondurdum 1.5 yıldır kullanıyorum aptal insanları girmekten kurtuldum sanada tavsiye ederim
Bende kullanmiyordum 2 yildir sadece tiktok actim can sıkıntısı onda da sinir bozucu oluyo
Kız orası daha kötü keşke Instagram acsaydun
Instada akraba gormek istemiyorum bide tiktok daha sariyor beni nedense
İnstada engellerdin kız bir şey olmazdı zaten reels videoları tiktoktan alınma yani bir şey değişmiyor ben tiktoktan sirna jnstaya gireyim diyordum toktiktaki videolar karşıma çıkıyordu
Gercekten oyle shhahshxbss bide twitter bakiyorum gundem icin o kadar ya
Twitter yüksek mahkemesi desek daha doğru olur orada insanları çok çabuk yargılıyorlar
Her turden insanlarin oldugu bi yer her fikirden hahahahs
Evet öyle. Her neyse çok aklı başında bir kıza benziyorsun doğrusu tebrik ederim seni
Sagolunnnn sizde oylesiniz🫶
Teşekkür ederim. Yanlış anlamazsaniz diyorum sizde isterseniz birbirimizi daha iyi tanımak için özele mi geçsek orada konuşsak nasıl olur
Yolladim
Tamam gördüm
Şimdi evet bu yanlış ama tüm erkekler öyle değil kendine bakmadan kriterleri aşırı yüksek insanları hiç sevmem ama aynı durum sizlerde de var
Ben çoğu kızdan daha çok bakım yapıyorum kendşme bu seferde güzel kardeşim diyosunuz.
Ne yapiyorsun mesela
Görmemişim kb şimdi yazıyım.
Saçım için gratisten dalgalı saçlar için sampuan alıyorum. Banyodan sonra saçıma saç kremi, yüzüme önce nemlendirici ama eğer dışarı çıkıcaksam güneş kremi sürüyorum. Saçım kırıldığında ayrı kullandığım bakım kremim var. Eğer saçım deri döküyorsa veya kepek varsa diye farklı sampuanım var. Tırnaklarımı kestikten sonra düzgün olsun diye tırnak törpüm var onlar düzeltiyorum. Vucudumun ayrı kısımları için 3 farklı havlu kullanıyorum. Uykulu halimle aklıma sadece bunlar geldi
her erkek böyle değil bence spor salonlarındaki ya da spor yapan erkekler öyle mi sizce?
Doğruya doğru. Haklı ve yerinde bir tespit.
Varsa saydığın özellikli gönder
Nerden cikardin bunu
Yalanmi
Sen oluyorsun evet ya
Çok haklısın
Bencede ya
Üzülme lütfen
Ne oldu beğenemedin mi
Begenemedim canım
Yok daha neler
Lan mı
Cok kabasin ya
Ben buyum hislerimi belli ederim
20 napcan yasimi alla alla
Kasım
Yok
Yanlis biliyosun emmioglu diceksin
Saka be ne erkegi allah korusun
Sen niye vana sovup duruyorsun ya cok ayip beyefendi ol
Zorba olma kanka ol akran zorbaligina hayir dur de 🥳🥳🥳
Npc degilim ya biye garipsedin beni bh kadar normal bir insanim iste
Aile evinde yaşıyorum ondan normal değilim 😔😔😔
ABI SURI BEN CALISMAK GELDIM BURA YSZIK GUNAH ETME EYLEME
Of ya istanbulluyum bu arada da sen surekli sovuyorsun bana artikdeliligi birakanzi
Niye miden bulandi kanka
Kanka inanir misin okumuyorum sen nerdesin bu arada
Niye okumuyorsun kanka sallamasyon bise oku gec
AAAAAAA NE TESADUF BENDE BIDE MAAS YATTIGI GIVI BITIRMEYI SEVIYORUM
Sen divasin diva
Kralice demek ama sen kralsin
hsiajaiandksjsjsn
Kanka ne is yapiyon
Oooo sizde birilerisiniz
Fake hesabim yok kanka ya
Mukremin adim
ooooo ben seda sayani severim bu arada bi resim alalim seda abla
Hayraninim abla bana is ver
50 bin ne koskoca seda sayansjn
Cok ayip ya 100den assa calismam
Olurrrrtttrrr
Can erzincanimizin tulum peyniri
Niye oyle dedin ki
😔😔😔
Komik tulum peyniri sen gulme
Evet benim sende tuljm peynirisin eksi eksi
Sen beni sevmedkn galiba tm susuyorum
Kanka bana tulum peyniri yolla çok konuşma
Yok canim
Bende çok rahatsızım
Haklısın kankağğğ
İyide OLACAK
+11111111
🎀🎀🎀🎀🎀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Valla yalnız değilsin, hiç de değilsin 😅 Bazı erkekler sanki kendisi Brad Pitt de, karşısındakini katalogdan seçiyor gibi davranıyor ya, sinir bozucu gerçekten 🥒🍑
İnsan beğeniye sahip olabilir ama saygı, aynaya bakma ve özfarkındalık da olsun biraz 🙃 Senin rahatsız olman çok normal, haklı bir sitem bu 💔