İşim gücüm var ama boş zaman geçirmekten, diğer insanlar gibi boş zevklerden sıkılıyorum. Ama bu süreç beni yalnızlığa itiyor, siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Birlikte öğreniceğin dolu sohbet edıcegın bşrini bull
maalesef o kişiyi bulamadım
Nasipp
Evet ama zorlanıyorum.
O fırsatı sen cıkar
Kader birleştirirse olur ararsan gelmez. Bazen teslim olmak gerekir
Maalesef öyle ama ne bilim bazen de çaba gerekıyor. Evdeysen sureklı olmaz yanii
Yo işimde gücümdeyim. Seyahatte ederim eve bağlamam kendimi
Ne kadsr işte gucte de olsan ınsan bırıno istiyor ıllaki…
Yani sürekli evde olduğum falan yok. Ama kaliteli yalnızlığım var. Artık eskisi gibi değilim. Hayatıma birini almak içinde birini almıyorum. Bakalım ne olacak
Hayırlısı yaa bazen istememdıhınde gelıyot Şu an ben ıstemıyorm masallhh her gun soran eden oluyor tanısmak ısteyen.. bellkide salman lazım
Benide isteyen kadınlar var. Eskisi gibi olmak istemiyorum oda var 😂
Dediğin gibi salmak en dığrusu akışa bırak
Sanırm ciddi ilişki şetıyorsub
Evet. Yoksa evet bende öyle yoklukta olan biri değilim.
Tek bşr olsun doğru olsun akıllı olsun kısacası gercekten yoldaş ıstıyorsun hayat onunla aksın ıstıyorsun bakalım nasıppp
Öyle evet. Bu beni zorluyor. Yoksa eski kız arksdaşlarım arada yokluyor.
Senin dediğin gibi nasip
Ciddi olucagın bırılerıne yonel
Sana mı yöneliyim mesala
Kendımı kastetmedım nebılım cevrende guvendıgın bırı varsa sana bırılerını tavsıye edebılır
Vallah gördüğüm insan yok boş zsvkler boş ruhu boş insanlar. Dedikodu tüketim kültürü üzerine inşaa edilmiş ilişkiler. Futbol konser vb şeyler.
İnsanların hepsi aynı
Herkekn ferklılıkları vardır bı noktada yuzeyde hepsı aynı derıne ınmek lazım..
Ne yapiyim zamanımı boş yere mi harciyim. Şu telefon bu futbol takımı şu film şu dizi şu şunu yapmış bu bunu yapmış. O şunu almış. Vallaha bak bunaldım sıkıldım.
Karakter olarak herkesin farklılıkları var tamam ama inssanlara bak aynj zsvkler aynı şeyler
Evet insanlar çok tekdüzeleşti bunu da sosyal medya yaptı hatta kızlar da erkeklerde aynılastı kıyafetlede
İşte bana zor bu geliyor. Onlar gibi olsam sıkılmam.
Yo bana da zor gelıyor ama takılmıhorjm senın kadar oyleler dıyıp gecıyorum sırf ınstagram vs var ama aktıf kullanmıuorum bakmıyorjm cunku herkes sahte
Hepsini kapattım. Yurtdışına gezmeye gidiyorum ne bir fotoğraf ne başka birşet anı yaşuyorum ama böyle dişünmek beni yalnızlaştırdı
Öyle oluyorda dengını bulmak lazım.
Bak işte o artık kader. Normal insanlar gibi olsam bende bu kadar yalnızlaşmayıp boş şeylerle uğraşip zaman öldürürdüm. Etrafa bak herkes zaman öldürüyor
İnsan ruhu bilinci bu devirde değerini kaybetti hanfendi gizli kişi cevapların için saol yalnzılığım gitti 😂
😂🫶🙏iyi geceler
Kalp koyarsan gitmem bak 😂
😅😅
İyi günler 😂😂😂
Sanada canımm😅🙏🫶
Artık çıkacakmısın gizliden ban yiyeceğiz 😂
Heyy ordamısın 😂
Begendıyım soruyu
Beğensende göremiyorum ki profilini beğenenleri göremiyorsun
Çıktım
Beni yalnız hissettirmiyor
O zaman güzel. Ben hissediyorum