Oyun çağını lay lay lom hayatını çoktan geçtik ve artık evlenip yuva kurmak istiyorum fikirlerinizi alabilir miyim?
2 ay
Otur oturduğun yerde
Niye ki kardeşim 🙄
Siz tecrübe edindiniz galiba
Bilmem
Teşekkür ederim düşüncenizden dolayı
Yorum yapamadım kusura bakmayın ama şu bir gerçek herkes ehline düşer iyi olun, iyi sizi bulur
Çok haklısınız teşekkür ederim
Rica ederim iyi haftasonu dilerim
Teşekkür ederim sizede iyi hafta sonları diliyorum kendimin maalesef haftasonu yok maalesef
Niçin beyefendi
Full tempo çalıştığım için efendim
Allah kolaylık versin.
Amin inşaAllah
Siz nerden katılıyorsunuz şehir olarak
Dogu diyeyim öğretmenim ben de
Ooo mükemmel ne öğretmeni acaba?
Burada çok ifşa etmesem
O vakit yazmak isterim size sizde kabul ederseniz
Biz Berk ve Şenay 💫 Senin niyet çok net ve olgun duruyor aslında, güzel bir yerdeymişsin 🕊️ Evlenmek isteğini “kaçış” değil, “paylaşmak” ihtiyacıyla mi hissediyorsun, önce buna bak 😉 Sonra da sosyal çevreni bilinçli genişlet: ortak arkadaşlar, etkinlikler, belki çok abartmadan uygulamalar… Zamanı “takvim” değil, denk gelen doğru hissettirir 🕰️💌
Cevap
2Cevap
kadın bulman gerek
Önüme gecene vurdum şimdi evlilik çağı diyosun bekle bulursun
Maziler eskide kaldı kardeşim 😁
Kalmaz işte
Ben kapattım o defterleri
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar