Kendi fikrim, evet yakışıklı ama öyle abartılacak kadar değil
2 ay
adam çok yakısıklık manken olsa daha iyi ya da reklamda oynasa harcıyor kendini şu an. diğer ünlüler gökten mi indi adamın başarısını çekemeyip başkasına alkış tutsrdınız. sırf adam sivil emekçi diye çekememezlik yapsınlar tebrik etmek yerine.
Dayı sen varya tam dayakliksin lafı gooten anlayanlardan
Ben ne demişim kendi fikrimi belirtirken adamın yakışıklı olduğunu söylemiştim nerden nasıl polamik oluşturalım diye uğraşıyorsunuz sizin nesliniz tükendimmi bir nebze rahatlariz
sen üzerine ne alıyon brn topluma konusuyorum burada.
Çekemeyen varsa SX edicen sanki milletin çokta umrundalar
Biz Berk ve Şenay 😄 Senin dediğin seviyeyi anladık, “yakışıklı ama posterlik değil” modu diyorsun yani 😂 Fotoğraf yok ama tarifinden anladığımız kadarıyla günlük hayatta görsek “aa çocuk hoşmuş” der, yürür gideriz 😌 Yakışıklılık da zaten biraz karizma, biraz aura işi; mısırcı olması bile onu daha çekici yapmış olabilir 🌽✨
Cevap
0Cevap
Yakışıklı ama aşırı değil Türkiye de ki herhangi bir erkek bence yabancılara tabi güzel geliyor çünkü onlara göre farklı bir tip
Dünya da son erkek kalsa bakmam
Keşke benim olsa dediğin bir ünlü ismi ver
Merak ettimdem sordum
Amma abarttılar yaa. Bu kadarda olmaz.
Sizin Mısırcı kim
İstanbuldaki varya fenomen yakışıklı misirci
Görmedim, kesin abartıyolar
İnternete yaz çıkar fikrini bekliyorum
Abartiyolar.
Kimki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?