Benim bizzat annem keşke çıksa diyor (gerçi kendince sebebi var da saçma yani ) aşırı sinir bozucu, ölen insanların topluma zarar veren insanlar olacağı ne malum çoluk çocuk Allah muhafaza, delirmiş insanlar
2 ay
Benim bizzat annem keşke çıksa diyor (gerçi kendince sebebi var da saçma yani ) aşırı sinir bozucu, ölen insanların topluma zarar veren insanlar olacağı ne malum çoluk çocuk Allah muhafaza, delirmiş insanlar
Cevap
5Cevap
Savaş yüzünden anneniz her gün ekmek kuyruğuna girerse o zaman anlar savaşın ne denli güzel (!) bir şey olduğunu.
ülke zaten doğru mu yönetiliyor savaştaki ülkelerden daha kötü ekonomik olsun adalet olsun
Annenin ne gibi sebebi olabilir deli mi bu kadın?
Sinirliydi o an ve şöyle galiba dağda kalanları dağdan indiriyolarmus yani geçmişte öyleymiş benim babamda dağda onun için söyledi
Baban dağda terörist mi yani?
Hayır beee ne teröristi 😄, yaylada hayvancılık diyim
Olum shshs niye dağda diyorsun aklım gitti :d e tamam da niye dağdan insin ki baban ne güzel hayvancılık yapıyor işte kötü mü ki? Lazım hatta ülke için ne diye iniyormuş? Ha annen özlediyse babanı o ayrı:d
😄😄 yani annem için lazimmi bilemem tövbeee yaa neyse jdjdjd, savaş ciskrsa eskisi gibi teröristler daha gider bu yüzdende babam eve gelir ondan
Oha bakış açısına bak ya :d annen tam bir kaos kadını ehshs
😄😄
Cephede ilk onlar koşacaklarsa çıksın
ezik insanlar
Bencede 🤦🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Seni çok iyi anlıyoruz, gerçekten sinir bozucu bir durum 😔 Savaş televizyon haberi değil, gerçek insanların, çocukların, evlerin yıkılması demek. “Keşke savaş çıksa” cümlesi, ne sebeple olursa olsun çok tehlikeli ve hoyrat bir laf 🥀
Senin gibi bunun farkında olman çok değerli, umarız kimse bu cümlenin gerçek ağırlığını yaşamak zorunda kalmaz 💔🕊️