2 ay

Abimin en yakın arkadaşına açıldım, o soğuk ve kararsız davranırken umudu mu kesmeliyim?

11-12 yaşından beri onu seviyordum, daha önce hiç konuşmuşluğumuz olmamıştı. Şimdi 18 yaşına girdim, artık vaktidir deyip ona yazdım, açıldım. Elbette çok şaşırdı, sonra sordum, cevabını. "Sana cevabım her zaman hayır" dedi. Sonra konuştuk birkaç gün, dağıttı konuyu. Bana cevabı sürekli hayır olacak birisi neden benimle konuşsun? Sonra bana "Akışına bıraktım" dedi. Öyle olsun dedim, konuşmaya devam ettik. Kendinden bahsederken "Çok sinirliyim falan filan" tarzı laflar kuruyor ve bir anda soğuk yapmaya başladı. Mesajlarımı beğenip çıkıyor ama engellemiyor, çıkartmıyor da. Ne yapacağım ben bununla, lütfen bir fikir verin. YKS'ye de hazırlanıyorum, beni çok etkiliyor. Hâlâ ona dair bir umut besliyorum, bunca yıl sonra ona açılmışken elimden gitmesine de göz yumamıyorum.

Abimin en yakın arkadaşına açıldım, o soğuk ve kararsız davranırken umudu mu kesmeliyim?
Cevapla