En yakın arkadaşım sevgili yaptıktan sonra soğuk davranmaya başladı, üzülüyorum. Ne yapabilirim?

Yediğim içtiğim canımdan çok sevdiğim dostum sevgili yaptıktan sonra çok değişti sevgilisi toksik biri kimleyle görüşmesine izin vermiyor beni bile reberine adım ve soyadimla kaydetmiş bu beni çok üzdü gördüğümde tepki veremedim. Soğuk davrandığını hissediyorum sevgilisinden olduğunu biliyorum ama içten içe kendimden çok ona üzülüyorum neden böyle oluyor siz olsaydınız ne yapardınız adınız soyadınız ile kaydedilmek bilmiyorum

En yakın arkadaşım sevgili yaptıktan sonra soğuk davranmaya başladı, üzülüyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla