Bunlar Allah'ı kandıracaklarını mı sanıyor yoksa öyle bir inançları mı yok?


Hak verilmez dilenilmez alınır
Olmuyorsa çekip gitmek gerekir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunlar Allah'ı kandıracaklarını mı sanıyor yoksa öyle bir inançları mı yok?


Başa geçmek ve başta kalmak için dini siyasete alet edenlerde vicdan kırıntısı yok. Haram diye domuz eti yemezler, ama kul hakkını domuz gibi yerler. Hiç de rahatsız olmazlar. Onlar için kamu görevlerinde o görevleri hak etmiş insanların değil, yetersiz de olsalar kendilerinden olan insanların bulunması önemlidir. Türkiye son 24 yılda nepotizm konusunda dünyanın en sorunlu ülkelerinden biri haline geldi. Mülakatta elenen KPSS birincisi de gördük. Partili dayısı, babası, amcası, teyzesi olmadığı için. Devletin dibine dinamit koydular vasıfsız akrabalarını kamuya yerleştire yerleştire... Devleti yönetilecek değil, "ele geçirilecek" bir organizasyon olarak görüyorlar çünkü.
Sevap cezayı silmez öyle olsa her haltı yesinler sonra sildirsinler
onlar kötü kişilerdir
Cevap
6Cevap
Bunlara hiç kızmıyorum bunlara oy verenlere kızıyorum
Hedefim yurt dışı artık
Herkes kendi bacağından asılır
Bu dünyada asılsınlar
Herşeyin bi hesap zamanı var.
Kimse öteki tarafı beklemek zorunda değil bu dünyada pislik yapılıyor
Yapıcak şey varsa yap
Müslümanmisin
İnsan mısın
Hayvan da degilim
Hayvanlar bile bunu yapmaz
Bunu mu yapmaz dedin
Kul hakkı yiyenlerden bahsediyorum
Kul hakkimi dedin
Olmuyoruz
yalan haber bunlar uydurma..
Bir o biçim daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?