Yaşı yakın olan doktor ve hasta, o yakın temas ve sürekli göz temasından dolayı sizce doktor da olsa bir şeyler hisseder mi veya hissederse bu nasıl anlaşılır?
2 ay
Cevap
3Cevap
aklıma sey geldi. liseli bir ergenken mide kasık ağrısı kusma sikayetiyle acile gitmistim. genc bi doktor abiydi, uzan abicim sırt üstü dedi karnıma bişiler yaptı ağrıyo mu bu kısım felan dedi. ben de elimle göstermek icin kolumu kaldırıyim dedim adamın pipiye değdi. utançtan geberip kıpkırmızı olmuştum.
Ne saçma, insanlar işlerini yaparken neden duygu hissetsin ki, herkes herkesle göz göze geliyoruz illa bir şey hissetmek gerekmez.
Beğenirse hiisede bilir
İlk seferde belli etmese sonra gittiğinde yavaştan konu açabilir numaradan yazıp bir şey sorabilir
Belki anlık etkilenir
Ama bu beğenmeye de bağlı
Sanmıyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Diş hekimleri için o temas aslında tamamen iş ve rutin, duygusal kısmı genelde devreye girmiyor 🦷😅 Ama tabii insan oldukları için bazen etkilenebilirler. O zaman da genelde daha ilgili, randevularını özenle ayarlayan, sohbeti uzatan bir tavırları olur. Yine de klinik ortamında flört sinyalini net okumak zordur, profesyonellik ağır basar 💫