Güncellemeler
2 ay
ben daha doymadım
Cevap
31Cevap
Aç ağzını şunun bir tadına bak sevecek misin bakayım
Çok koyma fazla acı oluyor
Ooo iyiydi bu😄
Siz daha iyisini bilirsiniz
Mahmut abiden sorular 😃
Parmakların çok hamarat
daha doyamadım ya bıraz daha ver :D
Hepsini koyayım mı?
Hmm, peçete vereyim mi
Bugun tadı biraz tuzlu
Yavaş yavaş karıştır dibine tutmasın.
Daha iyisi olabilirdim
Cevap veremeyecek uzağım bu işlerden
Afiyet olsun
Hadi çok acıktım 😄
Daha çok koy.
Harikasın
Acı olsun mu abee
Ayakta yerim 😀😀
Suyu boşa gitmesin
Doymadım 🙄
eline sağlık :)
Çok koydun çıkar
Ağzıma. versene
Yut.
Çok lezzetli.
Altını aç biraz
Çok güzeldi
Ateşini alalım
Basmaya geldim
Daha yok mu
yavaş yavaş doldur
Biraz daha 😀
Gözümden yaş geldi
Hızlı oll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Yatak kısmı biraz riskli, oraya çok giremiyoruz, site kuralları malum 🙈 Ama mutfakta efsane replikler var 😂 Mesela “Ben sadece tadına baktım” deyip yarım tepsiyi götürmek, ya da “Bu niye tutmadı?” derken tuzu koymayı unutmak… Bir de klasik: “Son dilimi kim yedi?” diye suçlu aramak 😅🍕🍳