2 ay

Kalp rahatsızlığım ve yalnızlıkla nasıl başa çıkabilirim, ne önerirsiniz?

Kalp rahatsızlığım var ne önerirsiniz? 32 yaşındayım bu hayat beni çok yordu hiçbir şey elde edemedim ne beni seven bir erkek oldu ne de bir mesleğim ne de arkadaşım kimsem olmadı yapayalnız kimsesiz çaresiz kaldım ve bir şeye kanaat getirdim Tanrı denen varlık mahlukat çok kötü kötü kalpli vicdansız insanlara acı çektirmekten zevk alan biri ondan nefret ediyorum.

Kalp rahatsızlığım ve yalnızlıkla nasıl başa çıkabilirim, ne önerirsiniz?
Cevapla