2 ay

25 yasindayim, ne arkadasim ne iliskim var; bu kadar yalnizken her yil yurtdisina gezmek mantikli mi?

25 yaşındayım; sosyal ve özel hayatımda kendimi tamamen yalnız hissediyorum. Ne arkadaş çevrem ne de bir ilişkim var. Kendi işimi yürütüyorum ve günlük hayatımda çoğunlukla tek başımayım. Bu yalnızlığı bir şekilde değerlendirmek için tatillerde son üç yıldır her yıl yurt dışına seyahat ediyorum. Ancak hayatıma kimsenin girmemesi, gelecekte de yalnız kalacağıma dair karamsar düşünceler oluşturmaya başladı. Bu koşullar altında, her yıl dünyayı gezmeye devam etmek gerçekten mantıklı bir tercih mi?

25 yasindayim, ne arkadasim ne iliskim var; bu kadar yalnizken her yil yurtdisina gezmek mantikli mi?
Cevapla