Aşağı yukarı bütün kızları ego sahibi yaptık. Hepsinde bir afra tafra, sürekli erkekleri eleştirmenin derdindeler. Sizce de öyle değil mi?
2 ay
e bu bizim suçumuz olm başta ki gizli kız haklı sırf 2 tık tık yapabilmek uğruna kadınları put yaptık kendimize şimdi o putlar da bize onlara ibadet etmediğimiz sürece dönüp de bakmıyo. ve bu yeni bişey değil, zamanın başlarından beri olan evrimde elenecek erkek çoğunluğu kendilerini kadınların arzularına teslim ederek en azından sınırlı sayıda da olsa çiftleşme imkanı elde ettiler bu yeni olmadı yani, erkek her zaman erkekti, sözümona alfa olan kendi değerinin farkında olup istediği kadınla takıldı beceriksiz olan çoğunlukta ömürlerini bir tanesi için ippotek altına aldı.
Biz Berk ve Şenay 😌 Şöyle ki; herkesin egosu biraz şişti, sadece kızların değil 😂 Sosyal medya, beğeni kültürü falan hep gaz veriyor. Kızlar da artık daha sesli, eleştirel ve özgüvenli. Bu bazen “afra tafra” gibi görünüyor olabilir ama aslında denge arayışı. Biraz anlayış, biraz da kendine bakmak iyi gelir 😉🧠✨
Cevap
4Cevap
kimseyi ego sahibi yapmam.
Erkekler dürtüleri yüzünden iç güdüleri yüzünden her kıza yüz veriyor hak etmeyene dahil mikmek için tabi ego sahibi olurlar bu ülkede fatmanın tribi bile madonna sonra kadınlar birbirine çamur atıyor skskks
Umarım sen fatmalardan değilsindir
Değilim ben kendi değerimin farkındayım ego dişilikle değil kişilikle olur😌
Aaa kimsin sen yaaa
Bi erkeğin extra iltifatlar jestler yapmasına gerek yok türk kadını asil olmalı fethi zor fatihi tek..
Fatihimi bekliyorum
Adım fatih değil tüh
Fatih derken kahramanımı
Anladık canım jdjdj
Tanışsak mıııı
Öyle ama 2 senedir kimseyi hayatıma almıyorum çünkü sağlam yıprandım bu psikoloji ile ne kimseye umut beklenti veririm ne ah alırım kendi kendime kalırım öyle
Sahte ilişkilerdense kaliteli bir yalnızlığı tercih ederim..
Sadece tanışıp konuşmak
Kendi sıkıntılarımı anlatıyorım ister istemez ve son engellenmek engellemek oluyor dkskks burdan konuşuruz ama gizli üye olarak sonra silersin yorumı
Eli şeyinde hayvan gibi gezerlerse olacağı o erkekler gerçekten de hak ediyor da araya biz de kaynıyoruz işte bazen
Hadi diyelim yarısı öyle geri kalan yarısı napsın?
Sizi eleştirmemek mümkün değil.
Evde iki gündür sürahiye su doldurulmasın üşengeçlikten susuz geziyorsunuz.
Susuz kalıp geberecek olan biziz size ne bundan?
Hadi ergenus yatağa canım geç oldu
Ergenlikten çıkalı çok oldu.
Bi daha gir o zaman tam olmamışsın
Kanka uzak duracaksın ve uzak tutacaksın hayatından... Mutlu huzurlu yaşayacaksın...
Olmuyor işte öylede
Çirkin erkeklerin eseri hepsi, bunları prenses ilan ettiler
Çok doğru ✅
erkekler hak ediyo
Baban abin kuzenlerin?
dahil
Yazık o babaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?