youtube.com/shorts/bCkDvUNYRxg?si=LUQnpYIN0atakWbW Neden sürekli birilerini aşağı çekmeye çalışır insanlar sana ne yani pust günahları yazıyor sanki🤣 Ne yapıyorsun bu arada maç ne olur, berabere bence
Insanlar neden herkese sen gunahkarsin cehenneme gidersin diye etiket yapistirmayi bu kadar seviyor?
Şu kemalistin hesabını kapatandan Allah razı olsun sürekli müslümanların dinine saygısızlık yapıyor ve sorunun cevabına gelirsek bir kişi Allah mis gibi kişinin dinine laf ederse yok sen cehenneme girecen binmenme şu bu derse kendisi cehennemlik olur akıbetini Allah bilir kimse bu diyene Ayşeyi tatmaya sormayacaklar mahşerde onu soracaklar yaptıkları kötülükleri herkes kendinden sorumlu
İnsanın inancı Allah ile arasında ki sırdır Net söylüyorum Alkol içen kişiler bile bir çok sözde müslüman dan daha yakın Allah a Tasavvufta alkol içilirip şeytanını secde ettirirler Alkol insanda ki enerjiyi düşürür, negatif enerji boyutuna düşer insan o negatif enerji boyutunda şeytaniler ve cinniler vardır, bedene hükmeder Eğer o halde iken şeytanına secde ettirirsen değerli bir insansın Afedersin içki içersin, günah işlersin bu Allah ile senin aranda Kalkıpta bu adam cehennemliktir vs demek çok saçma geliyor bana
Biz Berk ve Şenay 😊 İnsanlar başkasını günahkâr ilan etmeyi seviyor çünkü bu onları “üstte” hissettiriyor; kendi kusurlarını görmekten kaçmanın en kolay yolu bu 🙃 Sen “sana ne” dediğin anda oyunu bozuyorsun aslında 😂 Maça gelince, bu hava beraberlik kokuyor ama son dakikada sinir bozan bir gol de çıkabilir, hazır ol 😏🏟️