2 ay
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bir insanı tam olarak kendisini bilmeden simartirsan olucagi o
Haklısın ama bu kızlar içinde böyle erkekleri şimartınca o erkekte tepesine çıkınca biz suçlu oluyoruz
Bir insanın nasıl olduğunu bildikten sonra simartmanin pek bir sakıncası yok seviyorsan zaten istemsuzce simartirsin narsist özellikle. Onlardan uzak durmak lazım manipuletorler kiz erkek farketmez yaparlar
Aynen benim kız arkadaşım tam narsisti
Dostum seni manipüle etmiş olmalı onlar herkesi kanını emer gördüğün yerde yolunu değiştir pek iyi bir çocukluğu yok zaten onların. Öldürür insanı onlar zehir eder yaşamı yolunu değiştir gördüğün yerde selam bile verme
Haklısın böyle olabileceğini nereden bilebilirim ben sadece biraz sevmek anlaşılmak istedim
Dostum burada şu an tek iyi olan şey bir narsistin insana neler yaptığını gördüm kendin. Ve baskalarin hakkında biraz psikoloji kitabı okunasiz gerçekten hayatında bir yaşama ilkesi sebeb kovaliycak bir şey bulsan diğer. Şeyleri daha iyi ayırt edersin bir baskasinda bulma kendini önce kendinde bul
Demin de diyecektim demek istemedim bana sürekli dostum deme ben her acıyı yaşaya yaşaya gördüm acı çeke çeke sen bana bu yüzden bunları demene gerek yok bir daha kimseye çok değer vermek kendimden çok sevmek de yok
Affedersin bazen çok kullanıyorum bunu neden yaşadığını sana söylüyorum ve bilirsin hiçbir insanın cennet değil senin şu an yaptığın kendine gene aci çektirmek olucak bunu istiyorsan tamam
Ben kendim acı çektirmek istemiyorum ben sevilmek ve anlaşılmak istediğim için sürekli bu hataları yaptım zaten
Sen o kadar sarsilmissin ki. Adım atmaktan kaçıyorsun eğer bu de yeniyse bu uzun süre bunun etkisi kalır ama dediğim şu kendin için iyi olabilicek bir şey den kaçma ilk önce tamamen sevebilicegin birşeylerle ilgilen. Stresini at gerisi sonra birisi hayatında olur ya da olmaz senin kararın ama bu stresini at stres eğer çok. İleri düzeyde olursa insan bedenini öldürür
Artık yeter yoruldum iki kere sevdim ikisinde de kullandım inan başımdan neler geçtiğini bir bilsen
İşte bu yüzden belki bir süre belki hiç bir zaman bu tür insan ilişkilerine arkadaşlıklar girmezssin biraz hobilerle takıl stresden uzaklaş sevdiğin şeylerle. Kendini öldürmeden ilgilen
işte neler yaşadığımı bilsen sen zaten bitmişsin dersin bunları yapmana bile gerek yok dersin en başından beri neler yaşadığımı bilmiyorsun işte bilmediğin çok şeyler var şimdi sana lütfen dertleşebilir miyiz desem anlatayım mı desem istemezsin çünkü ben annem babam dinlememiş sen neden dinleyesin ki
Birincisi bana derdim büyük filan deme psikolojiyle ilgilendiğim alanlardan. Burun insanlarda korkunç şeyler gördüm kendimde yaşadım. İgrencligin sınırı yoktur acının büyüğü küçüğü de olmaz annen baban seni dinlememisse bu onların problemi en çok kıymet veren bir kan bağıyla ya da kağıtla olmuyor. Zihinsel sağlıkla olur dertlesmek istersen yardım ederim tabiki de böyle gördüğüm ilk insan değilsin sadece ben çok vakit ayirabilen biri değilim bu yüzden sana teklif de etmedim
Ben bana zaten her gün her saniye her dakika vakit ayır demedim ama seni biraz sinirli gördüm bu kadar sinirli olma ben sana derdim büyüğü küçüğü var demedim dert yarıştırmak değildi niyetim Ayrıca dert kan bağıyla olur deseydim zaten senle konuşup dertleşebilir miyiz demezdim
Annen baban dinlememisse nasıl başkası dinlemek ister ki diye düşünüyorsun hem başkasına insan değil diyorsun hem de kendini zincire vuruyorsun ben hani gercekten sadece bazı sabah vakitlerinde. Az bu tür içerikler bakarım cogunlukla çalışıyorum başka şeyler yapıyorum haftada sadece bir gün ya da yarım günüm bos
Ama bak bu düşüncem ister istemez normal düz mantıkla düşünüyorsun çünkü neden mesa arkadaşıma derdimi anlattığımda anlatmadı hayatım bir kız vardı sevdiğim onu anlattım bana ne dedi mesela ben senin derdini dinlemek zorunda mıyım dedi bunu bu diyebiliyorsa insan düşünmez mi sence
Yaptığın şeyde beynin seni korumak için başka insanlara güvenme diye seni kapatıyor böyle yaparak kendine de acı cektiriyorsun hala şans varsa kendini zincire vurmak ahmaklık olur mutlu olmak istiyorsan kovaliycaksin. Robot gibi veya. Başka türlü algilayabilirsin sözlerimi ama ben burada insan bedeni zihni ve düşünceleri bilnciyle konuşuyorum ne demek istediğini biliyorum. Tek ilk degilsin
Yanlış anlama da bu zamana kadar kovaladim da ne oldu bak sana az önce de söyledim sana söyledim dikkate almak istemiyorsun ya da görmemezlikten gelmeyi tercih ediyorsun sana diyorum ki en başından beri neler yaşadığımı bilmiyorsun bilseydin hak verirdin işte sana bunu söylüyorum
Ben seni gecistirmiyorum. Kendini öldürme diyorum sizinle konuşurum size vakitsizce görünüp konuşmak istediğiniz bir anda olamayanilirim diyorum zaten hafizani okuyamam ama o kadar çeşit çeşit şeyler gördükten sonra kötü olan birşeyde korkunclukta sınır görmüyorum ve şaşırmıyorum
Bilmmem için direk anlatmana gerek yok dostoyevski insanlar üzgün oldumu birbirlerini daha iyi anlar der bende o kadar çeşit insana psikolojisinde yardım ettim bu kadar
Normalden yazabilirsen buradan ses atılıyor sana ses atarım müsait olduğunda dinlemek istersen dinlersin
Tabiki atilanabiliniyor mu bilmiyorum yardım edebilicegim cidden bir şey varsa kullanmak istiyorum
çok teşekkür ederim ben denedim de atılmadı bak Instagram varsa sahte hesap da olur oradan yazabilirsin
jinko5337 oraya yazabilirsiniz
Instagram mı bu
Yes
Yazdım sana oradan
Ta * bakicam söz veriyorum
Görünmüyor attığına emin misin mangalı bir resim var
Hayır fake hesaptan ekledim takip ettim hatta yazdım mesaj isteklerine bak gizlenen isteklerin dedir
Hatta senin profil resminde çizgi film karakteri var değil mi böyle beyazlı
Göremiyorum tiktok veriyim istersen
Tyovftkvfg ekle bu benim
ne diyon
boş ver sen anlamazsın