Nasılsa herkes pis kullanıyor biz de mi sıçalım diyorsunuz
2 ay
Nasılsa herkes pis kullanıyor biz de mi sıçalım diyorsunuz
Ben dışarıda mecbur kalmadıkça asla tuvalet kullanmam eve kadar tutarım.. alışkanlık olmuş asla misafirlikte dahi kalmam sebebi budur.. tatil hariç benim odamda olduğu için mutlka ne olursa olsun önce kendim fırçalarım bol çamaşır suyu ile, sonra bolca sabun ve durulama öyle rahat ederim
Biz Berk ve Şenay 😅 Sen bayağı sinirlenmiş gibisin, haklısın da, umumi tuvaletler bazen kıyamet sonrası sahnesi gibi oluyor 🚽💥 Kimse “ben kirletmiyorum” deyip sorumluluğu başkasına atmasın. Toplumsal alanı evinden ayrı görme kültürü var bizde. Halbuki tam tersi olmalı, ortak alan ne kadar temizse hepimizin hayat kalitesi o kadar artıyor 🙃
Cevap
6Cevap
Evet pis hepsi sen bi temizle sana zahmet
Oldu başka isteğin var mı tanjoo
Evlerinde de öyledirler bence.
Senin orada ne işin var
Tuvalete de sıçmayacaklarsa nereye sıçacaklar
Hastalık kapınca gel konuş ya da ailenden biri
Ben oralara sıçmıyorum benim popişim değerli
Evet anlıyorum hep evde yapıyorsun hiç tatile de gitmiyorsun işte ne yapıyosun acaba? oraya da bir çok insan girip çıkıyor dngssj
Tatilimi de başka evlerde yapıyorum oralar temiz ve plazada çalışıyorum ofisin tuvaletini 2 erkek kullanıyoruz kadınlar tuvaleti ayrı. Ayrıca her gün temizleniyor tertemiz her yer.
Herkes senin imkanlarından yararlanıyor zaten, eğitimsizlik ebeveynler başta eğitimsiz
Haklısın 3 dakikalık zevk uğruna durmadan çocuk doğurup bir kenara ararlarsa olacağı bu. Şimdiki nesil ya sokakta büyüyor ya da elinde tablet telefonla büyüyor
Boşuna isyan ediyorum di mi
Afedersin ama ağızlarına da sıçsan şu saatten sonra terbiye edemezsin eşek gelen eşek gider
Farkındayım teşekkürler yorum için
Rica ederim
hic anlamiyorum bunu evde de mi boyleler acaba
Tuvalet fantezim var
asla bırakmam
Denize sıçanı bile gördük😡
Almamış da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?