2 ay

Türk kızları gerçekten çok mu egoist, yoksa ben mi abartıyorum sizce?

Diğer ülkelerin kızları bence bizim kızlardan daha güzeller ve şıklar ama bizimkilerin egoları olağanüstü neden peki böyle davranıyorsunuz?

Türk kızları gerçekten çok mu egoist, yoksa ben mi abartıyorum sizce?
Cevapla