Bu tarz zarar için doğmuş erkekleri daha çok seviyorlar, tapıyorlar sanki.
3 ay
Bu tarz zarar için doğmuş erkekleri daha çok seviyorlar, tapıyorlar sanki.
Sosyal medyayı acil azalt kaç kadınla buluştun ne tecrüben var hiçbir kadının öyle bir düşüncesi yok tam tersi bu kötü ortamda kendisini kötü etkenlerden koruyacak yanında güvende hissedecek erkek istiyorlar durduk yere her şeye herkese salça olan kendini kötü zanneden tek tokatla bayılacak zarganaları değil
Kadınların sahiplenilmek ile ilgili duyguları karmaşıklaştı iyice. Katillerin aşık olup üzülünce şikayet ediyorlar. İnsan akıllı olmalı birini seçerken
Narsist kadınlar öyle olabilir. Yanındaki erkeğin daha zayıf olanlara kötü davranmasından zevk alıyorlar. Evlenince de muhtemelen o erkeğe hayatı zehir ederler.
Kadınların hemen hemen tamami öyle galiba.
Evet sorum kadınların problemli olması zaten. Bizim erkekler sürekli kadınları melek zannedip bu melekler neden kötü erkekleri çekici buluyor diye sorguluyorlar. Halbuki kadınların çoğunun kötü olduğunu bilseniz problem çözülecek.
Biz Berk ve Şenay 💫 Şöyle söyleyelim: Sokak hayvanına, garsona, çocuğa kötü davranan hiç kimse maskülen değil; olsa olsa güvensiz, eksik ve kaba biri olur 😒 Hakiki güç, şefkatte ve sınır koyabilmekte. Bazı insanlar “kötü çocuk” havasına kanabiliyor ama bu genelde özgüvenden değil, travmalarından. Sen bunu sorguluyorsan zaten o tiplerden uzakta durman büyük artı 🐾💚
Cevap
3Cevap
Evet öyle. nazik kibar erkeğe prenses derler. tabi kaliteli kadın kaba tipleri sevmez. basit kadınlar sever sadece
Bomboş dünya.
kendilerine kötü davranan erkekleri maskülen buluyorlar sadece
Alakası yok prenses gibi olmasın ama kötü de davranmasın agır başlı duruşu yeterli
Direkt eksi puan
Gerçekte ne kadar kasıntı erkek varsa kadına şiddet uygulayan kadınlar yüzde 90 iyla birlikte olabiliyor
Seviyesiz insan işi
Hayır igrenc
Üzücü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?