2 ay

Kız arkadaşla hesabı ikiye bölmek neden bu kadar normalleşti, erkek ödemeli değil mi?

Erkek dediğin kendisi ödemeli, benim olduğum yerde kadın sadece sipariş verebilir

Güncellemeler
2 ay
Sistem soruyu biraz değiştirmiş ama haksızmıyım
Kız arkadaşla hesabı ikiye bölmek neden bu kadar normalleşti, erkek ödemeli değil mi?
Cevapla