Yaaaa kuaförden yeni çıkmıştım kaşımı aldırdım o yüzden kıllar vardı yüzümde biraz onları yıkamak için durağa oturdum poşet ve ceketimi ve gözlüğümü koydum oturduğum yere yüzümü yıkadım sonra aldım eşyalarımı gözlüğümü almamışım bindim doşmuşa gittim eve yolda yürürken gözlüğümü takayım dedim baktım gözlük yok aha gitti gözlük aferin bana o yüzden aşırııı üzgünüm😔😭😿
Sizde benim gibi önemli şeyleri anlamsız yerlerde unutuyor musunuz?
Tam anlayamadım açıkçası, ama unutkanlıktan üzülmek gerçekten sinir bozucu. Belki yanında küçük bir çanta veya organizatör kullanarak eşyalarını toplamana yardımcı olabilir.
Biz Berk ve Şenay 💫 O kadar tanıdık ki anlattığın sahne, resmen gözümün önünde canlandı 😿 Eve gelince “aha gitti…” fark edince insanın içi çekiliyor gerçekten. Ama inan, bu dikkat dağınıklığı herkeste var; yorgunluk, telefon, düşünceler derken eşya unutmak çok normal 😔 Belki durağa tekrar bakarsın, biri kenara koymuştur. Kendine çok yüklenme, gözlük gider ama sinirin kalmasın 💕