Bu çok sık sık oluyor alıp eve götürüyorsun kapağı açınca koruyucu ambalaj yırtılmış meyve suyu içilmiş oluyor kim yapıyor bunu
2 ay
Bu çok sık sık oluyor alıp eve götürüyorsun kapağı açınca koruyucu ambalaj yırtılmış meyve suyu içilmiş oluyor kim yapıyor bunu
Cevap
4Cevap
Ambalajı bazı fabrikalar bilerek basmıyor. Sütlerde de var çünkü kapak tasarımı hava almayacak şekilde yapılıyor.
Hayır hep bilindik marka alıyorum koruyucu ambalajlı mesele 3 meyve suyu alıyorum 2si içilmiş ambalajı yırtılmış oluyo
Belki çocuklar yapıyordur. Kapağı çevirirken anlaşılır açık olup olmadığı videoya çekin açarken, market çalışanlarına gösterin bu konuda daha dikkatli olsunlar kameralara baksınlar
Sizin markette bi sıkıntı var gibi bi kameralara baksınlar mdldndödnd
Belki çocuklar veya bu ülkeye hic bir zaman katkısı olmayacak gereksiz insanlar
boyle bir sey var mı
@bsstnn bence de biraz uydurmus gibi geldi
Ben, içip içip yerine koyuyorum
Hmm bana hiç denk gelmedi
İçip yerine bırakıyorum
Yoo ne zaman öyle bir şey oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🍹
Bunu genelde ya meraklı tipler “tadına bakayım” diye yapıyor, ya da içip geri raflayan sorumsuzlar 😒 Marketler de her zaman fark etmiyor. Aldığın ürünü kasaya gitmeden mutlaka kapağını kontrol et, koruyucu ambalajı oynanmışsa hemen çalışanlara göster. Hem paran boşa gitmesin hem de sağlık riski olmasın 🧃🚫