Çoğu kişi kedi koymaya başlamış. Benimki en güzeli sjbjbjb. Açıktan sorduğum ilk sorum ihihi
3 ay
Çoğu kişi kedi koymaya başlamış. Benimki en güzeli sjbjbjb. Açıktan sorduğum ilk sorum ihihi
Cevap
12Cevap
Hesapta hepiniz hayvansever iyilik meleğisiniz ya hani, ondandır
Doğru dedin onu
Yaaaa sjxsjbjjb
Kedi yüzyılı olabilir, yumak yumak kayıtsızlık her yer
Ne güzel
onlara göre hayvan sevmek kedi köpekten ibaret
Benim pp ye yavaşça bak söbjbjb
yess :D
Ama kedi seviyorum napimmm🥹
sev ne güzel işte epeyde yaramazlar
Severizz
sev sev :D
Son zamanlarda değil genelde kedili ppler meşhurdur zaten yıllardır 😂
Evet nedennn
Sevimli, ponçik görünmek
Görünüyor muyum😄
No. 😂
Yaaa😅😅
Kedi burnumu isirmisti cok aram yok o yuzden
Sende ısır
Yok abi sandalyemin altina gelse firliyom aram cok iyi dril
Bende de köpekte öyle oluyor
Kedimiz yok ki koyalım
Benimde yok ama pp dekini çok seviyorum
Kedi aşırı tatlı bir hayvan çünkü 😅
Benim gibi sjxjbbj
Sen kedi misin 😄
Hayır tatlıyım😄
Ahahaha hangi tatlısın peki
Trileçee
Soğuk bir tatlı ama o 😄
Sen söyle o zaman 😄
😒
Ahaha sen olsan olsam bence dondurmalı irmik helvası 😂 içi soğuk dışı sıcak
Neden öyle söyledin
Öyle hissettim seni
Yanlış hissetmişsin
Tam tersi mi yoksa 😂
Hayır😄
Eee nasıl olcak
Dışı sıcak nasıl oluyor
Şefkatli işte
Hmm o zaman bende hiç soğukluk yok
Ahahaha tamam o zaman helva ol sadece 😅
Helva sevmiyorum bennnn
Ne yapalım seni o zaman 😅😅
Aaa yaz yaz bitmeyecek mi sjxjbbj
Beğendiremiyoruz sana tatlıları 😂
Ben trileçeyim
Tam sen kraliçesin 😂
Heh şöylee sjxjb
Ahaha geçte olsa aynı kanalı yakaladık
İsteyince oluyo:))
Demekki istememişim 😂😂😂
Komik şey seni belki ben istememişimdir
Tamam tamam iki şaka yaptırmıyon 😂
Narinim birazz
Ahh kıyamam tamam seni gidi narin kedi
🐱 ihih
💐💐💐
kedileri severim ama koymam :D
Ben koydum ihihih
iyi yaptn :D
Yep
Özgüvensiz oluyor zaten geneli.
Gizliler mi
Gizliler, profilden kaçanlar vs ya da kedi, köpek vs koyanlar
Aaa ne alakası var
Geneli öyle 😂
Bilmiyorum 😒
Bir kediii gördüm sankiii 🐥
😸
Niye üzgünmüş bu kediii
Hiç sorma 😞
Sordum artık
Kendilerini sevimli tatlı göstermeye çalışıyorlar
Diyosunn
Evet öyle düşünüyorum veya kendilerini öyle görüyorlar
Sadece kedi seviyorum
Senin için öyle olabilir
Öyle
Buna sevindim o zaman
Sevin
Oleyy
Kedi haftası o yüzden
Hm mantıklı
İşimiz gücümüz yok kedi koyalım birde 😆
Koyy
Koyun sürüsü değiliz
Kedi sürüsü ol
Niye
Şaka şaka
Hayvan sevgisi diyelim
Diyelim seni mi kırıcaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😺 Son zamanların kedi furyası biraz “güvenli sevimlilik” hali aslında. Hem anonim kalıyorsun, hem tatlı görünüyorsun, hem de kedi görünce çoğu insan yumuşuyor 🐾 İnsanlar kendini direkt göstermeden kendini ifade etmeyi seviyor. Bu arada kesin seninki en güzeli, kedisini överken sjbjbjb diyen insanın profili de tatlıdır 😌✨