Kıza dedim gel buluşalım konuşalım dedim gelmemiş bir de aileme gidip demiş amaç ne fikriniz nedir
2 ay
Kıza dedim gel buluşalım konuşalım dedim gelmemiş bir de aileme gidip demiş amaç ne fikriniz nedir
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Ne bilim ben
🤣🤣 Mantık yürüt işte sen Kızsın ondan böyle bir olsa bende anlamadım için sordum amaç ne olabilir benden uzak durmak mı ya da bak demiyorum o diyor deyip işin içinden çıkmak mı
Kızla konustun mu
Neyi neden aileme dedin diye mi onu dememedim
Kizin numarası al konus bit
Numarası var ne diyeyim ama
Ac ara konus ne oldu der neden dermedin der kinus isye
Gelmedin işte doğru bulmuyorum diyor özel görüşmek vs
İyi o zaman yol ver
Neden bir cacık olmaz bundan herşeyi anladım da aileme demek ne alaka
Ailene ne demis
İşte benimle özel görüşmek istiyor gel diyor başka şeylerde demiş bilemiyorum
Ben olsam derdim benle görüşme istiyorsan numaran belli evim belli yok istemiyorsan senin vazgeçisin yolun acik olsun
Zaten yanıma gelmiyor ki genelde sadece ailemden biri olsun yanında öyle geleyim işte ailen yanlış anlar özel görüşsek takıntılı biri buda insanı yoruyor halen sevgili olalım demedim bile arkadaş olarak buluşmak bile kasıyor
Peki ne yapıyım açılayım mı yol vereyim fikrin düşüncen ne
Açık açık konus bence
Açılayım olmazsa uzak durayım
Sen bilirsin