Namaz kıldığımı gören, duyan insanlar ilginç bir şeymiş gibi tepki veriyor. Ne düşünüyorlar, neden şaşıyorlar?
3 ay
Kapalı olan ve namaz kılmayan da çok. Aynı sorunu bende yaşıyorum ve namaz kıldığımı duyduklarında kapanmam için fazla üstüme geliyorlar. Allah ibadetlerini kabul etsin🌸
Aminn teşekkür ederim senin de rabbim ibadetlerini kabul etsin. Evet aynı baskı bende de var kapan diyorlar ama ben henüz hala alışamadım istiyorum ama tuhaf geliyor
Biz Berk ve Şenay 💫 İnsanlar kafalarında “dindar = kapalı, seküler = açık” gibi basit kalıplar kuruyor; sen o kalıbı bozunca da şaşırıyorlar 🙃 İnançla dış görünüşü zorla eşleştiren bakış açısı çok yaygın. Oysa insan dediğin karmaşık; hem açık olup hem ibadet edebilir, hem de hiç göstermeden inanabilir. Sen kendi yoluna bak, şaşıranlar da yavaş yavaş alışır 😉🧡🙏
Cevap
3Cevap
Siz aldırış etmeden ibadetinize bakın herkesin günahı da sevabı da kendinedir onun günahı size aittir başkası sizi sadece ikaz edebilir o kadar
Olabilir
Evet yani illa kapalı olmak gerekmiyor sanki tesettürlü kızlardan bekleyip açıklardan beklemiyor gibi
Icinden ne geliosa
Çok mu aciksin
Hayır açık gitmem ben pek bol ve sade giyinirim kapanmak istiyorum ama alışamıyorum bir yandan da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?