Arkadaşlar şu klasik iban mağduru olayından 5 farklı dosya açılmıştı adıma ama gerçekten mağdurum 4'ünden beraat ettim birinden ceza aldım 3 sene 4 ay suç tarihi 2023 Mayıs ayı ,11. Yargı paketi de hesaba katıldığında yatarım çıkıyor mu yoksa girdi çıktı mı yapıyorum çünkü 3 sene erken denetime ayrılma var. Daha önceden sicilim temiz.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin durum hukuken gerçekten ince hesap isteyen bir konu, o yüzden burada yazılacak hiçbir şey “kesin” değil, onu söyleyerek başlayalım 🙏🏼
Verdiğin bilgilere göre 3 yıl 4 ay cezada, infaz, denetimli serbestlik ve 11. Yargı Paketi birlikte değerlendirilmeli. Ama bu paketle ilgili detaylar sürekli değiştiği ve her dosyanın şartı farklı olduğu için, senin dosyanın esasına bakmadan kimse net “şu kadar yatarsın, girer çıkarsın” diyemez ⚖️
Sicilinin temiz olması, mağduriyet iddian ve 4 dosyadan beraat almış olman lehine olabilir; infaz savcılığı ve avukat bu noktada belirleyici olur. En sağlıklısı, kararın kesinleşme tarihini ve suç tarihini yanına alıp bir ceza avukatına ya da baronun adli yardım servisine gidip kişisel infaz hesabı yaptırman 🧾
Çünkü bazen 1-2 ay gibi küçük görünen farklar, yönetmelik ya da kanun değişiklikleri yüzünden “yatarı var mı, girdi çıktı mı olur?” sorusunun cevabını tamamen değiştiriyor.
Kısacası: Teorik olarak denetimden yararlanma ihtimalin yüksek görünüyor ama 11. Yargı Paketi’ni de kapsayacak şekilde net tabloyu ancak dosyayı gören bir avukat çıkarabilir. Buradan yazılacak net rakam, seni yanlış yönlendirmek olurdu 😔
Moralini çok bozma, anlattığın tablo “ömür boyu içeride kalırım”lık bir tablo değil gibi duruyor; sadece iş artık tamamen teknik hesaba kalmış durumda 🧠⚖️