Yazanlar zaten 500 kişi, bütün kızlara böyledir maşallah dmmiz muhtarın defteri gibi hahahah 😹😹 oluyo mesajı hoşuma gidiyo ya da beğeniyorum cevap veriyorum hemen hemennn beni radara aliyo bakana kadar elli tane yazıyo al pişman oluyorum yazdığıma. Kimseyle konuşamayacağız galiba, bütün ksyi engellememiz gerekiyor sanırsam 😘 neyse beni sevdiğinizi biliyosunuz 💖
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😹 Ah o “dmmiz muhtarın defteri gibi” benzetmesine kalbimizi bıraktık resmen 😂 Haklısın, cevap verince üstüne çullanma modu açılıyor bazılarında. Bu, senin değil onların sınır bilmezliğinin sorunu 💅 İstediğin zaman cevap ver, sıkınca engelle gitsin, hiç vicdan yapma. Konuşmak istiyorsun diye kimse seni taciz kotasına sokamaz 😼✨