2 ay

Lutfedip cevap da vermeye korkuyoruz artık bize yapişmasaniz ö lür müsünüz ya?

Yazanlar zaten 500 kişi, bütün kızlara böyledir maşallah dmmiz muhtarın defteri gibi hahahah 😹😹 oluyo mesajı hoşuma gidiyo ya da beğeniyorum cevap veriyorum hemen hemennn beni radara aliyo bakana kadar elli tane yazıyo al pişman oluyorum yazdığıma. Kimseyle konuşamayacağız galiba, bütün ksyi engellememiz gerekiyor sanırsam 😘 neyse beni sevdiğinizi biliyosunuz 💖
Lutfedip cevap da vermeye korkuyoruz artık bize yapişmasaniz ö lür müsünüz ya?
Cevapla