Rüyamda baya baya öldüğümü gördüm lan aşırı garipti gömülüyordum falan görüyordum bunu ayy çok korkunç bunun anlamı ne ya 🤕🤕🤕
3 ay
Rüyalar öyle nette tabir edildiği gibi basit yorumlanamaz. Örneğin rüyada ölmek hemen uzun yaşama işaret eder derler bu altını çizerek söylüyorum kesinlikle yanlış ve moral vermek adına hurafe bir inançtan cahillikten başka bir şey değil. Rüyada ölürken nasıl öldüğün nerde öldüğün kendini mı yoksa başkası mı seni öldürüyor di bunlar çok ama çok önemli. Mesela karanlık boğucu bir mekanda ölüyorsan hayatında sıkışmıslik ve kontrol kaybı yaşayacaksın demektir. Büyük bir mekan da rahat bir ölümle karşı karşıya kalmışsan ( pes etmek kabullenmek ve büyük bir değişim hissi yaşayıp bir türlü basaramamak anlamına gelir. Daha bir çok tabiri var ama dediğim gibi mekan zaman nesneler ve onların adedi bunlar önemli
Kısaca dert edilecek bir durum değildir boş verip hayata devam etmek gerekir rüyalardan mana da çıkarılmaz anlamda boş bir hayal gibi bir şeydir rüya anlamsızdır ha şöyle olabilir ölen bir yakının olur inançlıdır sende inançlısındır rüyanda onu görürsün birden sarılırsın sevinirsin çünkü öldüğünü gördüğün biri rüyana girer ise manası kısaca beni unutma demektir beni hatırla demektir ama senin gördüğün rüya önemli değildir
Biz Berk ve Şenay, bu rüya gerçekten ürkütücü hissettirmiş belli 😥 Ama merak etme, rüyada ölmek genelde “ölüm” değil, değişim ve dönüşüm anlamına gelir ⚡️ Yeni bir döneme girme, eski alışkanlıkları bırakma, büyüme süreci gibi düşünebilirsin. Gömülmek de çoğu zaman “eski seni toprağa verme” sembolü. Kısaca: korkunç görünse de, bilinçaltın “yenileniyorsun” diyor olabilir 🌱💫
Cevap
3Cevap
Hayırlara vesile olsun de
Ömrün uzamış derler
Uzun yaşamanın belirtisi @azraoşanıanzii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?