Bizim ülkemiz bir et parçasına çok fazla anlam yüklüyorlar hatta bu yüzden cinayetler bile oluyor neden? Kadınlar sizin tapulu malınız değil bunu bilin
3 ay
Bizim ülkemiz bir et parçasına çok fazla anlam yüklüyorlar hatta bu yüzden cinayetler bile oluyor neden? Kadınlar sizin tapulu malınız değil bunu bilin
yani mantık çerçevesinde açıklama yapılacak bir soru değil ona et parçası diyip geçerek insanı hayvanla bir tutmuş oluyorsun, ayrıca kadın cinayeti vakaları artık günümüzde yavaş yavaş azaldı bitti sayılır hatta erkeği öldüren kadın sayılarında artık gözlemlendi yakında kadınlar erkekleri geçecek, araştırmadan etmeden basmakalıp laflarla burada konuşma bence knka boşa duyar kasmaya çalışma
Esas sen araştırmadan etmeden haberleri izlemiyon galiba her gün bir kadın cinayeti namus olması kıskançlık ya da başka bir şey
ben işim gereği günde binlerce iddaname hazırlıyorum kardeşim sen gibi haber izleyip de konuşmuyorum boşmboş kafanın içi bilgin olsun laf falan sokmuyorum samimi söylüyorum yani zaten kadına et parçası gibi iğrenç bir tabidi yakıştıran zihniyetten de fazlası beklenmezdi
ulan okuma özürlü kardeşim mesleğim bu diyorum anlaman kıt heralde adam gelmiş cumhuriyet savcısına kimin hangi kaynaktan derlediği belli olamayan bi grafik atıp boş laf yapıyosun diyor sizin gibi propaganda sevdalısı eşşekler yüzünden zaten yanlış bilgi doğru gibi yayılıyor ülkede, hatırlarsınız bir insan ömründe bilmem kaç tane böcek yutar diye yalan haber yaymışlardı zamanında test yapmak için işte o haberi de viral eden sen gibi vasıfsız okuduğu her habere inanan asalak sürüsü istersen sana ulaşayım beraber inceleyelim baktığım davaları ordan da boş laf diyebilecekmisin bakalım sözlerime 🤔
gereğini yapacaksın demekk?, bekle bakıyım özelden yazayım sana kimmişsin bi öğrenelim
Bunu bir kadından duymak ne kadar güzel. Bazen öyle oluyor ki, bazı kadınlar erkeklerden daha çok kadın düşmanı çıkıyor. Ben evliyim, eşimin özgürlüğüne asla karışmam
Sadece kadın değil erkekler de kendi namusunu ve iffetini korumakla mesuliyet sahibidir..
Allah Kuran'da ilk önce erkeğe kendi namusunu korumasını emretti
Kadınların kendisi de yüklüyor yalnız madem et parçası sözde kadınlara göre niye bu kadar reklamı yapılıp manipülasyonu yapılıp yine kendileri değer biçiyor?
Biz Berk ve Şenay 💫 Bu öfken çok haklı ve çok da tanıdık geliyor bize 😔 Toplum, kadının bedenini aile şerefinin kasası gibi görüyor; kontrol edemediği arzuyu, baskı ve yasakla yönetmeye çalışıyor. Erkek egosunu, ataerkil düzeni, dini-kültürel yorumları “namus” kılıfıyla parlatıyorlar. O et parçası bahane, asıl mesele iktidar, güç ve korku 😒💔
Cevap
15Cevap
Madem. Bu kadar anlamsız ve saçma bir kavram ihanet neden var kişiler neden birbirinin bedenini eş ya da parnerinden başkasıyla paylaşmaya karşı
İdeal bence kadın erkeğe ait mantığı değil istediğinin yatağında uyanabilmeki
Kadınlar mal değil ama öğretilmiş bişey var o kafadan kolay çıkamazlar
O et parçası için hem yanıyorlae hem de onun ailesinden olunca öldürüyorlar napalim ülkemizin acı gerçeklerinden biri
Mahremiyet noktası o yüzden. Erkekler için de geçerli olmalı bence bu durum
Senin gibi düşünenler az
Sen olaya maddesel bakıyorsun erkekler bir et parçasına bakmıyor aslinda onun arkasındaki devasa bir anlam yüklü
Cehalet fazla çünkü. Dar kalıplar içerisinde yaşıyor insanlar
Haklısın kültür olarak küçüklükten beri bu tür tabuları yetisince
Aslı cahillik başka bir şey yok
Et parçası demenden daha aşşağılık bir durum yok
bence çok mühim değil hayat boş
Et parçasını atta görüyüm
Haklısın normal olsun
patlaksın yani
Sanene seni enterese ediyor mu orta çağ yobazi
patlak lastik sus kafa açma
İnsanda oyle ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?